جنجال توزیع شب‌نامه در مجلس علیه وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی | اخبار اصلاحات

به گزارش اصلاحات نیوز؛ محمد باقر قالیباف در واکنش به توزیع شبنامه علیه رضا صالحی امیری، وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی در صحن علنی مجلس توسط نمایندگان نزدیک و عضو جبهه پایداری، اظهار کرد: «کسی که توزیع کرد، مطلع بود باید اجازه بگیرد و سپس توزیع کند. به همین دلیل هم صندلی ۴ مراجعه کرده ولی […]


به گزارش اصلاحات نیوز؛ محمد باقر قالیباف در واکنش به توزیع شبنامه علیه رضا صالحی امیری، وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی در صحن علنی مجلس توسط نمایندگان نزدیک و عضو جبهه پایداری، اظهار کرد: «کسی که توزیع کرد، مطلع بود باید اجازه بگیرد و سپس توزیع کند. به همین دلیل هم صندلی ۴ مراجعه کرده ولی مسئول مربوطه با این موضوع موافقت نکرده است. این اقدام خلاف آئین نامه بوده و فرد خلاف آئین نامه عمل کرده است.»


او با اشاره به آئین نامه داخلی مجلس بیان کرد: «در تبصره ماد ه ۱۱۴ به طور روشن داریم که توزیع هر گونه نامه در صحن مجلس باید مطابق دستور العمل باشد. می‌گویند او از دستور العمل مطلع نبوده، اگر مطلع نبوده، چرا به آقای رشیدی مراجعه کرده و درخواست توزیع کرده است؟»

نمایندگان مجلس به تخلف مالک شریعتی نماینده تهران در صحن علنی مجلس در مورد پخش شب‌نامه درباره رضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی گردشگری اعتراض کردند.

در این هنگام مالک شریعتی نیاسر به انتقاد از قالیباف با فریاد زدن در صحن علنی مجلس پرداخت و تصریح کرد: «من نمیخواستم اسم شما را ببرم. شما هم مطلع بودی، هم رفتی و هم گفتند توزیع نکن ولی این کار را کردی. این کار خلاف آئین نامه بوده است.»

 


جنجال توزیع شب‌نامه در مجلس علیه وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی

منبع: اصلاحات نیوز
? جنجال توزیع شب‌نامه در مجلس علیه وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی