جمهوری گل سرخ: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در عصر شعر

نذیر کرمان: مراسم پاسداشت شهدای خدمت با عنوان جمهوری گل سرخ در محل تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی(ع) با حضور جمعی از مسئولین و شاعران آیینی و حماسی برگزار شد. عصر شعر جمهوری گل سرخ در جوار حرم عبدالعظیم حسنی(ع) برنامه «عصر شعر جمهوری گل سرخ» با هدف گرامیداشت شهدای خدمت، به ویژه رئیس […]

نذیر کرمان: مراسم پاسداشت شهدای خدمت با عنوان جمهوری گل سرخ در محل تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی(ع) با حضور جمعی از مسئولین و شاعران آیینی و حماسی برگزار شد.

عصر شعر جمهوری گل سرخ در جوار حرم عبدالعظیم حسنی(ع)

برنامه «عصر شعر جمهوری گل سرخ» با هدف گرامیداشت شهدای خدمت، به ویژه رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، در مجاورت دو تن از شهدای خدمت که بعد از تشییع میلیونی در جوار حرم عبدالعظیم حسنی(ع) دفن شدند، برگزار شد.

حضور شاعران برجسته در عصر شعر

در این برنامه شاعرانی از سراسر کشور از جمله علیرضا قزوه، ناصر فیض، جواد حیدری، علی‌محمد مودب، محمد جواد شرافت، میلاد عرفانپور، مهدی جهاندار، علی داوودی، سید احمد حسینی ملقب به شهریار از پاکستان و ابراهیم قبله ارباطان حضور داشتند و با سرودن اشعار خود، یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشتند.

فروزانفر: شهادت آیت الله رئیسی بزرگترین سعادت و اجر الهی

علی فروزانفر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، در این مراسم با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی، گفت: شهادت این رئیس جمهور جهادی و انقلابی در راه خدمت، بزرگترین سعادت و اجر الهی بود.

گرامیداشت شهدای خدمت، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

وی با بیان اینکه برنامه «عصر شعر جمهوری گل سرخ» با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی برنامه ریزی شده است، گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، به ویژه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی، اهمیت دارد.

هشتگ‌ها:

#جمهوری_گل_سرخ #شهدای_خدمت #آیت_الله_رئیسی #عصر_شعر #حرم_عبدالعظیم_حسنی #نذیر_کرمان

 انتهای پیام/

عصر شعر جمهوری گل سرخ در پاسداشت شهدای خدمت در شهرری برگزار شد

منبع: بــرنا
? عصر شعر جمهوری گل سرخ در پاسداشت شهدای خدمت در شهرری برگزار شد