جبهه مقاومت یک قدرت بسیار بزرگ و بازدارنده در جهان است

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار محمدحسین نعمتی، فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه ظهر امروز با گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار داشت: امروز به وضوح ابزار رسانه در جهان به ابراز جنگ تبدیل شده است و روز به روز تاثیر رسانه در جامعه بیشتر می‌شود تا جایی که گاهی شاهد هستیم که […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار محمدحسین نعمتی، فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه ظهر امروز با گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار داشت: امروز به وضوح ابزار رسانه در جهان به ابراز جنگ تبدیل شده است و روز به روز تاثیر رسانه در جامعه بیشتر می‌شود تا جایی که گاهی شاهد هستیم که قدرت و اثر رسانه از سلاح‌های گرم هم بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه زمانی که از جنگ ترکیبی نام برده می‌شود یکی از اجزای این جنگ، رسانه‌ها هستند، گفت: در حادثه شهادت شهید اسماعیل هنیه اگر فضای رسانه‌ای مدیریت نشده و روایت اول انجام نشده بود، قطعاً موضوعات زیادی پیش می‌آمد که جمع کردن آن سخت می‌شد.

فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه اگر رسانه‌ها رسالت خود را درست و به موقع انجام ندهند با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم، ادامه داد: امروز دشمن با عملیات روانی، جنگ روایت‌ها و دروغ‌پردازی به شدت در حال کار است تا به اهداف شوم خود برسد.

وی با تاکید بر اینکه باید با امپراطوری رسانه‌ای و ابزاری که دشمن در تمام عالم گسترده است مقابله کنیم، ادامه داد: البته این جنگ، یک جنگ نابرابر است و حتی در جنگ رسانه‌‌ای گاهی مشاهده می‌کنیم که خودی‌ها هم در زمین دشمن بازی می‌کنند.

نعمتی با بیان اینکه اگر در حوزه رسانه خوب عمل نکنیم دچار عقب‌ماندگی و ضعف می‌شویم و در ادامه مشکلاتی برای ما ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: حتی در صدر اسلام هم شاهد عملیات روانی دشمن بودیم و اگر در واقعه کربلا فداکاری و روشنگری حضرت زینب سلام الله نبود امروز چیزی از نهضت امام حسین علیه السلام باقی نمانده بود.

وی با اشاره به اینکه امروز تبیین دستاوردها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس با کمک رسانه‌ها انجام می‌شود، افزود: در مجموعه سپاه هم ما در راستای امیدبخشی به مردم و رفع مشکلات جامعه به شدت نیازمند رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی به موقع اتفاقات و رویدادها و فعالیت‌هایی که انجام می‌شود، هستیم.

فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه در مجموعه سپاه، دفاع از ارزش‌های نظام را وظیفه خود می‌دانیم و در هر موضوعی که احساس تکلیف شود، ورود می‌کنیم، ادامه داد: حوزه دفاع از کشور وظیفه اصلی ماست و در دیگر موارد از جمله سیل و زلزله نیز در کنار مردم هستیم و هر جا که احساس نیاز شود به میدان می‌آییم.

وی با اشاره به اینکه دایره مسئولیت سپاه بسیار گسترده است، افزود: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ذاتاً و بالقوه با روحیه بسیجی و جهادی در میدان داشته و در کنار دیگر نیروهای مسلح علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود در عرصه خدمت‌رسانی به مردم نیز حضور دارند.

نعمتی به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و در جبهه مقاومت نیز اشاره کرد و ابراز داشت: امروز چیزی که در جبهه مقاومت و در یمن، سوریه، عراق و لبنان مشاهده می‌کنیم، الگو گرفته از روحیه و روش و منش انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت، یک قدرت بسیار بزرگ و بازدارنده در سطح جهان ایجاد کرده است، گفت: امروز قدرت‌های به ظاهر بزرگ و در واقع پوشالی جهان در برابر قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و قدرت ملت ایران که تحت لوای ولی امر مسلمین هستند، سر خم کرده‌اند.

فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه در روزهایی کسی حتی جرات نداشت نگاه چپ به اسرائیل بکند، گفت: اما امروز شاهد هستیم که اسرائیل جرات ندارد مانند سابق به دیگر کشورها حمله کند و اگر یکی بزند ده تا می‌خورد.

وی همچنین به بازدید ستاد کل نیروهای مسلح از توان رزمی، دفاعی و عملیاتی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در استان کرمان که سال گذشته انجام شد اشاره کرد و افزود: برگزاری این رزمایش با حضور بالاترین مقامات ارشد نظامی جمهوری اسلامی ایران کار بزرگی و بی‌نظیری پس از انقلاب اسلامی در کرمان بود و بیشترین و بهترین بازتاب رسانه‌ای را داشت.

نعمتی در پایان با تقدیر از اصحاب رسانه که پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و قلم می‌زنند، گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران مانند نیروهای مسلح در خط مقدم دفاع از کشور قرار دارند و خبرنگاران در هر حادثه‌ای در دل خطر قرار دارند و در کنار جانفشانی و فداکاری که دارند، صداقت و صلابت آنها ارزشمند است.

انتهای پیام/۵۱۱/




جبهه مقاومت یک قدرت بسیار بزرگ و بازدارنده در جهان است

منبع: تسنــیم
? جبهه مقاومت یک قدرت بسیار بزرگ و بازدارنده در جهان است