ثمره تلاش‌ها در فدراسیون تنیس را به زودی خواهیم دید

معاون توسعه ورزش بانوان در مجمع عمومی فدراسیون تنیس تاکید کرد: فعالیت‌هایی که در این فدراسیون صورت گرفته نشان از توانایی بالا و ظرفیت‌های موجود در بدنه تنیس ایران دارد. به گزارش نذیر کرمان، مریم کاظمی پوبا اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در فدراسیون تنیس و بدنه این ورزش در سطح کشور گفت: امروز شاهد […]


معاون توسعه ورزش بانوان در مجمع عمومی فدراسیون تنیس تاکید کرد: فعالیت‌هایی که در این فدراسیون صورت گرفته نشان از توانایی بالا و ظرفیت‌های موجود در بدنه تنیس ایران دارد.

به گزارش نذیر کرمان، مریم کاظمی پوبا اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در فدراسیون تنیس و بدنه این ورزش در سطح کشور گفت: امروز شاهد هستیم مصادیق پیشرفت در ورزش تنیس ملموس بوده و این به خاطر حضور افراد شایسته و مدیران قوی در این فدراسیون است.

 وی ادامه داد: پیگیری‌ها و ارتباطات بسیاری خوبی که رئیس فدراسیون با بدنه خود، هیات‌ها و مجموعه تنیس کشور دارد، به زودی ثمره این تلاش‌ها را به زودی خواهیم دید.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان  گفت: تعامل بسیار خوبی بین رئیس فدراسیون با استان‌ها وجود دارد، عزیزی اطلاعات بسیار خوبی از ظرفیت‌ها و استعداد‌های استانی دارد و این نشان از ارتباط و تعامل او با شبکه استانی خود در قالب هیات‌ها دارد.

 انتهای پیام/ 


ثمره تلاش‌ها در فدراسیون تنیس را به زودی خواهیم دید

منبع: بــرنا
? ثمره تلاش‌ها در فدراسیون تنیس را به زودی خواهیم دید