ثبت دمای ۴۹ درجه در ریگان

هواشناسی اعلام کرد که از امروز تا پایان هفته جاری افزایش ابر، وزش باد و گرد و خاک همچنان پدیده‌هایی غالب جوی در استان کرمان خواهند بود. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان، وزش باد و خیزش گرد و خاک موجب کاهش دید افقی و کیفیت […]



هواشناسی اعلام کرد که از امروز تا پایان هفته جاری افزایش ابر، وزش باد و گرد و خاک همچنان پدیده‌هایی غالب جوی در استان کرمان خواهند بود.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان، وزش باد و خیزش گرد و خاک موجب کاهش دید افقی و کیفیت هوا و نیز افزایش غلظت غبار در استان به‌ویژه در شرق و جنوب شرق استان خواهد شد.

 بر اساس این گزارش، طی این مدت و هم‌زمان با استقرار هوای کم‌فشار حرارتی در نیمه جنوبی کشور و در مناطق جنوب، جنوب غرب و مرکز استان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

 هواشناسی کرمان در ادامه با اشاره به دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته استان اعلام کرد: لاله‌زار (شهرستان بردسیر) با ۱۴ درجه خنک‌ترین نقطه استان و ریگان با ۴۹ درجه گرم‌ترین نقطه استان بودند.

 همچنین کمینه دمای شهر کرمان طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ درجه و بیشینه آن ۳۹ درجه بوده است.

انتهای خبر/بارانی


ثبت دمای ۴۹ درجه در ریگان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ثبت دمای ۴۹ درجه در ریگان