ثبت بیش از ۱۵ میلیون و ۵۷۰ هزار تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان کرمان | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان طبق اعلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان، از ابتدای آغاز طرح اربعین تاکنون بیش از ۱۵ میلیون و ۵۷۰ هزار تردد وسایل نقلیه در جاده‌های این استان ثبت شده است. علی عبداللهی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس تحلیل داده‌های ۱۱۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط منصوب در راه‌های […]



نذیر کرمان/کرمان طبق اعلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان، از ابتدای آغاز طرح اربعین تاکنون بیش از ۱۵ میلیون و ۵۷۰ هزار تردد وسایل نقلیه در جاده‌های این استان ثبت شده است.

علی عبداللهی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس تحلیل داده‌های ۱۱۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط منصوب در راه‌های استان حدود ۱۵ میلیون و ۵۷۰ هزار انواع وسایل نقلیه در این بازه زمانی از محورهای استان کرمان عبور کرده‌اند.

به گفته وی، در این بازه زمانی بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تردد وسایل نقلیه مربوط به ورود به استان و بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تردد نیز مربوط به خروج وسایل نقلیه از استان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان، محورهای شهربابک به سیرجان و محور زاهدان – بم را پرترددترین محور در ایام طرح عنوان کرد.

عبداللهی یادآورشد: زائران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها و پایانه‌های مرزی، مسیرهای داخل و خارج استان، با تلفن گویای ۱۴۱ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تماس بگیرند.

انتهای پیام


ثبت بیش از ۱۵ میلیون و ۵۷۰ هزار تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان کرمان

منبع: ایـسنا
? ثبت بیش از ۱۵ میلیون و ۵۷۰ هزار تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان کرمان