ثبت‌نام ۳۰۰ نفر از سالخوردگان کرمانی برای شرکت در مراسم اربعین

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدعلی ایرانمنش، مدیرکل حج و زیارت کرمان امروز، دوم مردادماه در جلسه ستاد استانی اربعین به ارائه گزارشی از ثبت‌نام زائران اربعین امسال پرداخت و گفت: از ابتدای محرم ثبت‌نام در سامانه سماح آغاز شده و تا این لحظه حدود ۸۵۲۳ نفر از استان کرمان برای شرکت در مراسم […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدعلی ایرانمنش، مدیرکل حج و زیارت کرمان امروز، دوم مردادماه در جلسه ستاد استانی اربعین به ارائه گزارشی از ثبت‌نام زائران اربعین امسال پرداخت و گفت: از ابتدای محرم ثبت‌نام در سامانه سماح آغاز شده و تا این لحظه حدود ۸۵۲۳ نفر از استان کرمان برای شرکت در مراسم اربعین ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۱۰۹ نفر آقا و باقی بانوان هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین زائران یعنی ۴۴۰۰ نفر با وسیله نقلیه شخصی تردد می‌کنند. حدود ۳۵۰۰ نفر با اتوبوس و ۱۸۹ نفر برای اعزام هوایی اعلام آمادگی کرده‌اند، تصریح کرد: در سامانه سماح سه نوع قیمت بیمه وجود دارد که انتخاب یک نوع حق بیمه برای زائران الزامی است.

ایرانمنش با بیان اینکه تعداد زائران کرمانی بالای ۸۰ سال حدود ۳۰۰ نفر است که حدود ۷۰ نفر از آنها ۸۵ سال به بالا هستند، اظهار کرد: مرز شلمچه بیشترین آمار خروجی با حدود شش هزار نفر را دارد. ۱۱۴۲ نفر مرز مهران و ۹۷۰ نفر مرز خسروی را برای خروج انتخاب کرده‌اند.

انتهای پیام


ثبت‌نام ۳۰۰ نفر از سالخوردگان کرمانی برای شرکت در مراسم اربعین

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? ثبت‌نام ۳۰۰ نفر از سالخوردگان کرمانی برای شرکت در مراسم اربعین