ثبت‌نام بیش از ۳۸ هزار زائر کرمانی برای اربعین | اخبار استان کرمان

مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان کرمان گفت: تا امروز صبح در سطح استان ۳۸ هزار و ۳۰۴ زائر برای پیاده‌روی ثبت نام کرده‌اند. محمدعلی ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در خصوص ثبت‌نام زائران پیاده‌روی اربعین در استان کرمان گفت: تا امروز صبح در سطح استان ۳۸ هزار و […]



مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان کرمان گفت: تا امروز صبح در سطح استان ۳۸ هزار و ۳۰۴ زائر برای پیاده‌روی ثبت نام کرده‌اند.

محمدعلی ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در خصوص ثبت‌نام زائران پیاده‌روی اربعین در استان کرمان گفت: تا امروز صبح در سطح استان ۳۸ هزار و ۳۰۴ زائر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۲ هزار و ۲۲۳ نفر مرد و ۱۶ هزار و ۸۱ نفر زن هستند.

مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان کرمان ادامه داد: از سه بسته بیمه ارائه شده، ۱۷ هزار و ۳۵۵ نفر بسته ۸۰ هزار تومانی، ۱۹ هزار و ۱۱۴ نفر بسته بیمه ۱۰۰ هزار تومانی و بقیه زائران بسته بیمه دوم را برای سفر اربعین خود در سامانه سماح انتخاب کرده‌اند.

وی بیان کرد: بیش‌تر زائران کرمانی مرز شلمچه را با تعداد ۲۳ هزار و ۲۹۳ نفر برای خروج از مرز انتخاب کرده‌اند، همچنین ۱۰ هزار و ۲۷۹ نفر مرز مهران و ۲ هزار و هفت نفر نیز مرز خسروی را برای خروج از کشور انتخاب کرده‌اند.

ایرانمنش عنوان کرد: تاکنون تعداد ۷۰۵ نفر از زائران کرمانی مرز هوایی و ۵۶۷ نفر از زائران، قطار را برای سفر خود انتخاب کرده‌اند.

مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان کرمان با تأکید بر اینکه زائران به توصیه‌های بهداشتی توجه کنند و افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند به مواردی که گفته شده است، عمل کنند، خاطرنشان کرد: زائران توجه داشته باشند دریافت ارز اربعین در صورتی اختصتص پیدا می‌کند که زائر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده و بیمه و سایر مراحل مربوطه را در این سامانه انجام داده باشد.

انتهای خبر/م


ثبت‌نام بیش از ۳۸ هزار زائر کرمانی برای اربعین

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ثبت‌نام بیش از ۳۸ هزار زائر کرمانی برای اربعین