تپش قلبی دوباره برای مرد ۷۱ ساله

نذیر کرمان/کرمان عمل جراحی تعویض همزمان دریچه آئورت به‌ همراه آئورت صعودی (موسوم به عمل بنتال) که یک جراحی پیشرفته قلب است، در بیمارستان علی‌بن‌ابی‌طالب(علیه السلام) رفسنجان بر روی مرد ۷۱ ساله با موفقیت انجام شد. این عمل جراحی شامل تعویض همزمان دریچه آئورت و آئورت صعودی بود. دکتر دیلمی امروز اول مرداد ماه در […]



نذیر کرمان/کرمان عمل جراحی تعویض همزمان دریچه آئورت به‌ همراه آئورت صعودی (موسوم به عمل بنتال) که یک جراحی پیشرفته قلب است، در بیمارستان علی‌بن‌ابی‌طالب(علیه السلام) رفسنجان بر روی مرد ۷۱ ساله با موفقیت انجام شد.

این عمل جراحی شامل تعویض همزمان دریچه آئورت و آئورت صعودی بود.

دکتر دیلمی امروز اول مرداد ماه در خصوص این عمل پیچیده گفت: خوشبختانه با مهارت و تلاش بی‌وقفه تیم پزشکی و بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته، این عمل جراحی با موفقیت به پایان رسید و هم اکنون حال بیمار مساعد و رو به بهبودی است.

دکتر سیدمحمدابراهیم پورحسینی، رئیس بیمارستان علی‌بن‌ابی‌طالب(علیه السلام) با اشاره به توانمندی‌های این مرکز در ارائه خدمات تخصصی قلب، گفت: بیمارستان علی‌بن‌ابی‌طالب(علیه السلام) با برخورداری از تجهیزات و امکانات مدرن و همچنین کادر پزشکی مجرب و متخصص، آمادگی دارد تا طیف گسترده‌ای از خدمات تخصصی قلب، از جمله عمل‌های جراحی پیچیده قلب باز را به بیماران نیازمند ارائه دهد.

وی افزود: در سال گذشته ۵۸ مورد انواع عمل‌های جراحی قلب باز، ۲۲۷۰ مورد آنژیوگرافی و ۱۲۶۰ مورد آنژیوپلاستی داشتیم که بسیاری از آنها به صورت اورژانسی(PCI) در این بیمارستان انجام شد و بخش قابل توجهی از این خدمات به بیماران شهرهای همجوار مانند سیرجان، زرند، شهربابک، انار و … بوده است.

پورحسینی افزود: بیمارستان علی‌بن‌ابی‌طالب(علیه السلام) از تجهیزات و امکانات مناسبی برای ارائه خدمات قلبی برخوردار است.

رئیس بیمارستان علی بن ابی طالب در پایان خاطرنشان کرد: تمامی خدمات تخصصی قلبی این مرکز با تعرفه دولتی و تحت پوشش بیمه ارائه می‌شود.

انتهای پیام 


تپش قلبی دوباره برای مرد ۷۱ ساله

منبع: ایـسنا
? تپش قلبی دوباره برای مرد ۷۱ ساله