تولیدکننده نباید درگیر قوانین محدودکننده باشد | اخبار استان کرمان

معاون اقتصادی استاندار گفت: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید شرایط تولید را تسهیل کنند، تولیدکننده نباید درگیر قوانین محدودکننده شود. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان؛ نشست بررسی و حل و فصل مشکلات واحد‌های تولید صنایع غذایی استان با مدیران دستگاه‌های مربوطه […]



معاون اقتصادی استاندار گفت: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید شرایط تولید را تسهیل کنند، تولیدکننده نباید درگیر قوانین محدودکننده شود.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان؛ نشست بررسی و حل و فصل مشکلات واحد‌های تولید صنایع غذایی استان با مدیران دستگاه‌های مربوطه با حضور امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان برگزار شد.

در این نشست تعدادی از مدیران واحد‌های تولیدی صنایع غذایی فعال در استان کرمان، مسائل و مشکلات خود در حوزه استاندارد و سازمان غذا و دارو را بیان کردند و تصمیمات لازم جهت حل این مسائل اخذ شد.

 معاون اقتصادی استاندار کرمان در این نشست تاکید کرد: استان کرمان را باید کرمانی‌ها بسازند، مدیران و تولیدکنندگان باید تمام تلاش‌شان را به‌کار گیرند تا با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های بی‌شمار موجود، زمینه پیشرفت همه‌جانبه استان را فراهم کنند.

حسن‌زاده عنوان کرد: در حوزه صنایع غذایی، استان کرمان ظرفیت‌های فراوانی دارد و با توجه به واحد‌های ممتاز غذایی که وجود دارد، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید شرایط تولید را تسهیل کنند زیرا تولیدکننده نباید درگیر ساز و کارهای محدودکننده بشود.

همچنین در جلسه فوق مقرر شد، کمیته‌ای متشکل از نمایندگان استانداری، اداره‌کل استاندارد، سازمان غذا و دارو، انجمن صنایع غذایی و سازمان صمت به‌صورت دوره‌ای برگزار و مشکلات واحدها احصاء شده و برنامه‌ریزی لازم جهت حل آن‌ها انجام گیرد.

انتهای خبر/ طهماسبی


تولیدکننده نباید درگیر قوانین محدودکننده باشد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? تولیدکننده نباید درگیر قوانین محدودکننده باشد