توقيف خودرو با ۲۱۵ کيلومتر سرعت در کرمان

پليس کرمان يک دستگاه خودروي آزرا با ۲۱۵ کيلومتر سرعت را در محور کرمان – بم توقیف کرد. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای کرمان، رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از توقیف یک دستگاه خودروی آزرا با ۲۱۵ کیلومتر سرعت به منظور پیشگیری از حادثه برای سایر خودرو‌های عبوری در […]


پليس کرمان يک دستگاه خودروي آزرا با ۲۱۵ کيلومتر سرعت را در محور کرمان – بم توقیف کرد.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای کرمان، رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از توقیف یک دستگاه خودروی آزرا با ۲۱۵ کیلومتر سرعت به منظور پیشگیری از حادثه برای سایر خودرو‌های عبوری در  محورکرمان-بم خبر داد.

سرهنگ رضایی گفت: ماموران پلیس راه بم هنگام کنترل سرعت و پایش محور، یک دستگاه هیوندا آزرا را به علت داشتن سرعت غیر مجاز ۲۱۵ کیلومتربه توقفگاه انتقال دادند.

وی سرعت بالا را یکی از عوامل افزایش حوادث رانندگی برشمرد و افزود: پلیس در برخورد با تخلفات حادثه ساز با جدیت انجام وظیفه و از ادامه حرکت رانندگانی که با انجام تخلفات جان خود و سایرین را به خطر می‌اندازند جلوگیری می‌کند.

رئیس پلیس راه شمال استان با اشاره به اینکه در دو ماهه سال جاری بیش از ۲۹ مورد تصادف فوتی و جرحی و تعداد ۴مورد تصادف فوتی به علت تخلفات حادثه ساز رخ داده است از رانندگان خواست همواره با احتیاط کامل حرکت و به تذکر‌های سرنشینان هم توجه کنند.


توقيف خودرو با ۲۱۵ کيلومتر سرعت در کرمان

منبع:یـزدان کـرمان
? توقيف خودرو با ۲۱۵ کيلومتر سرعت در کرمان