توضیح معاون استاندار درباره باند دوم محور کرمان – راور – دیهوک | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: کل مسیر باقی مانده از محور کرمان – راور – دیهوک در حوزه استحفاظی استان، ۷۵ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر آن آماده آسفالت و ۵۵ کیلومتر باقی مانده درگیر تامین اعتبار است. سید مصطفی آیت اللهی موسوی عصر امروز، ۳۱ مرداد ماه در نشست صمیمی […]



نذیر کرمان/کرمان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: کل مسیر باقی مانده از محور کرمان – راور – دیهوک در حوزه استحفاظی استان، ۷۵ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر آن آماده آسفالت و ۵۵ کیلومتر باقی مانده درگیر تامین اعتبار است.

سید مصطفی آیت اللهی موسوی عصر امروز، ۳۱ مرداد ماه در نشست صمیمی استاندار با خبرنگاران درباره عدم ساماندهی میدان ورودی شهر کرمان از سمت محور هفت باغ علوی اظهار کرد: ۵۰ درصد زمین این میدان متعلق به بنیاد علوی و ۵۰ درصد متعلق به شهرداری است.

وی افزود: پروژه هتل کلنیک در هفت باغ علوی طراحی شد و در دوره قبلی شورای شهر این طرح مطرح اما شورا و شهرداری به دلیل عدم تامین کامل منافع با اجرای آن توافق نکردند و مقرر شد که این ملک یا تحت تملک شهرداری یا شرکت عمران علوی قرار گیرد و این طرح اجرا شود.

موسوی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سوال خبرنگار نذیر کرمان درباره زمان تکمیل باند دوم محور کرمان – راور – دیهوک بیان کرد: کل مسیر باقی مانده از این محور در حوزه استحفاظی استان، ۷۵ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر آن آماده آسفالت است و پیمانکار مشکل تامین سوخت دارد و هر زمان سوخت تامین شود، کار انجام خواهد شد.

معاون استاندار کرمان گفت: ۵۵ کیلومتر باقی مانده این محور نیز درگیر تامین اعتبار است و با تامین اعتبار، کار دنبال می‌شود.

انتهای پیام


توضیح معاون استاندار درباره باند دوم محور کرمان – راور – دیهوک

منبع: ایـسنا
? توضیح معاون استاندار درباره باند دوم محور کرمان – راور – دیهوک