توسعه معادن و صنایع معدنی سهم تعیین کننده‌ای در رشد اقتصادی دارد

نذیر کرمان/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: توسعه معادن و صنایع معدنی می‌تواند سهم تعیین کننده‌ای در رشد اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال ایفا کند. امیر حسن زاده امروز چهارم مرداد ماه از نمایشگاه معـــدن، صنـایع معـدنی، ماشیــن آلات و تجهیـزات وابسته بازدید کرد. وی در این بازدید اظهار کرد: معدن‌کار واقعی به […]


نذیر کرمان/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: توسعه معادن و صنایع معدنی می‌تواند سهم تعیین کننده‌ای در رشد اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال ایفا کند.

امیر حسن زاده امروز چهارم مرداد ماه از نمایشگاه معـــدن، صنـایع معـدنی، ماشیــن آلات و تجهیـزات وابسته بازدید کرد.

وی در این بازدید اظهار کرد: معدن‌کار واقعی به جای دغدغه و محدودیت‌ها در سازمان محیط زیست و منابع طبیعی بایستی با امنیت کامل و آرامش خاطر در زمینه اکتشاف، استخراج اصولی و ایجاد ارزش افزوده گام بردارد.

وی اعلام کرد: با قابلیت‌های بیشماری که در معادن وجود دارد، این حوزه باید با همه صنایع پیوند داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان ضمن آرزوی موفقیت برای دولت چهاردهم، از این دولت و نمایندگان مجلس دوازدهم و فعالان اقتصادی درخواست کرد پیگیری جدی برای تشکیل وزارت تخصصی معدن به عنوان پیشران اصلی رشد اقتصادی را داشته باشند.

وی گفت: توسعه معادن و صنایع معدنی می‌تواند سهم تعیین کننده‌ای در رشد اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال ایفا کند.

به گزارش نذیر کرمان، حسن زاده همچنین در حاشیه نمایشگاه معدن و صنایع معدنی، با مدیرعامل یکی از بزرگترین شرکت‌های بین‌المللی کشور در حوزه تولید ماشین آلات معدنی دیدار کرد.

معاون استاندار کرمان در این دیدار ضمن معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان با توجه ظرفیت‌های معدنی بیشمار و وجود معادن بزرگ مس و آهن، گفت: استان آمادگی جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد مرکز خدمات این شرکت را دارد.

انتهای پیام


توسعه معادن و صنایع معدنی سهم تعیین کننده‌ای در رشد اقتصادی دارد

منبع: ایـسنا
? توسعه معادن و صنایع معدنی سهم تعیین کننده‌ای در رشد اقتصادی دارد