توزیع بیش از ۲۷۰۰ تن قیر رایگان میان شهرداری‌های استان کرمان

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری کرمان گفت: در ۶ ماهه اول سال جاری، ۲ هزار و ۷۹۶ تن قیر رایگان میان ۸۵ شهرداری استان کرمان توزیع شده است. به گزارش نذیر کرمان؛ علی شهسواری با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها افزود: طی تفاهمنامه منعقد شده با شرکت پالایش نفت […]


مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری کرمان گفت: در ۶ ماهه اول سال جاری، ۲ هزار و ۷۹۶ تن قیر رایگان میان ۸۵ شهرداری استان کرمان توزیع شده است.

به گزارش نذیر کرمان؛ علی شهسواری با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها افزود: طی تفاهمنامه منعقد شده با شرکت پالایش نفت جی، از ابتدای سال جاری ۲ هزار و ۷۹۶ تن قیر رایگان در بین شهرداری‌های ۸۵ گانه استان کرمان توزیع شده است.
مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری کرمان، آغاز نهضت آسفالت در تمام شهر‌ها را خدمتی بزرگ به شهروندان بیان کرد و افزود: اعطای قیر در مراحل دوم و سوم تا پایان سال جاری ادامه دارد و در نوبت دوم حدود ۶ هزار تن پس صدور حواله به شهرداری‌های تحویل خواهد شد.
شهسواری خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با همت شهرداران و نیز همراهی شورای اسلامی شهرها، بخش قابل توجهی از سهمیه قیر رایگان دریافتی به منظور اجرای عملیات آسفالت در مناطق کم‌برخوردار سطح شهر مصرف شود.
انتهای پیام


توزیع بیش از ۲۷۰۰ تن قیر رایگان میان شهرداری‌های استان کرمان

منبع: بــرنا
? توزیع بیش از ۲۷۰۰ تن قیر رایگان میان شهرداری‌های استان کرمان