تنور داغ لیگ‌برتر در ایستگاه دوم | اخبار کرمان و شهرستان ها

هفته دوم لیگ‌برتر فوتبال جدال های تماشایی در دل خود جای داده و لبالب از هیجان است. به گزارش نذیر کرمان، هفته دوم لیگ‌برتر فوتبال از امروز (پنجشنبه) با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود. گل‌گهر – استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک – نساجی از ساعت ۱۹:۳۰ به جدال هم خواهند رفت. بازی بزرگ هفته بین […]


هفته دوم لیگ‌برتر فوتبال جدال های تماشایی در دل خود جای داده و لبالب از هیجان است.

به گزارش نذیر کرمان، هفته دوم لیگ‌برتر فوتبال از امروز (پنجشنبه) با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود. گل‌گهر – استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک – نساجی از ساعت ۱۹:۳۰ به جدال هم خواهند رفت.

بازی بزرگ هفته بین تراکتور و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه یادگارامام تبریز برگزار می‌شود و بازی‌های روز اول هفته دوم لیگ‌برتر با برگزاری نبرد فولاد و مس رفسنجان از ساعت ۲۰:۳۰ به پایان می‌رسد.

روز جمعه نیز ذوب‌آهن و هوادار از ساعت ۱۹:۱۵ نخستین دیدار را برگزار خواهند کرد. در سایر دیدارها که از ساعت ۱۹:۳۰ پیگیری می‌شوند؛ چادرملو اردکان از شمس آذر قزوین پذیرایی می‌کند. استقلال مقابل ملوان بندرانزلی صف‌آرایی خواهد کرد و خیبر خرم آباد به دیدار سپاهان می‌رود.

در ادامه به بررسی بازی‌های امروز (پنجشنبه) می‌پردازیم.

گل‌گهر – استقلال خوزستان

گل‌گهر درحالی برای اولین میزبانی خود در فصل جدید آماده می‌شود که مهدی تارتار کارش را به عنوان سرمربی در این تیم با شکست آغاز کرده است.

در سمت مقابل استقلال خوزستان با میودراگ بوژوویچ سرمربی خارجی خود در تنها دیدار بدون گل هفته اول مقابل آلومینیوم اراک به تساوی دست پیدا کرد.

هر ۲ تیم در این مسابقه به دنبال کسب اولین پیروزی‌ خود در فصل جدید لیگ‌برتر خواهند بود و باید دید در نهایت تقابل گل گهر و استقلال خوزستان در این دیدار چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

آلومینیوم – نساجی

شاکله اصلی ایرالکو را این فصل هم بازیکنان جوان تشکیل داده‌اند. آن‌ها با هدایت مجتبی حسینی پای به فصل جدید گذاشته‌اند.

دیدار هفته ابتدایی اراکی‌ها به تساوی بدون گل مقابل استقلال خوزستان انجامید و حالا آن‌ها به دنبال اولین پیروزی‌ فصل هستند.

در نقطه مقابل، نساجی در دیدار خانگی خود در هفته نخست لیگ‌برتر مغلوب فولاد شد و انگیزه ویژه‌ای برای جبران مافات دارد.

تراکتور – پرسپولیس

تراکتور و پرسپولیس بازی بزرگ هفته دوم را در تبریز برگزار می‌کنند. نبرد لبالب از هیجان فرا رسیده و شیفتگان دنیای توپ گرد دوباره برای تماشای تقابل سرخ‌های تبریز و تهران میخ‌کوب خواهند شد.

تی‌تی‌ها دیدار ابتدایی خود در فصل جدید را با برتری ۲ بر صفر مقابل مس رفسنجان به پایان بردند و پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن با تساوی یک، یک متوقف شد.

این تقابل جذاب ۳۲ بار در چارچوب لیگ‌برتر تکرار شده که حاصل آن ۱۷ برد برای پرسپولیس، ۱۰ پیروزی‌ برای تراکتور و ۵ تساوی بوده است.

تراکتوری‌ها در فصول اخیر مقابل پرسپولیس ناکام بوده‌اند. تراکتور پس از خصوصی سازی صرفاً ۲ بار موفق به شکست پرسپولیس شده که هر ۲ برد با نتیجه ۱-۰ به دست آمده است و آن‌ها به دنبال جبران نتایج ضعیف خود مقابل این تیم هستند و حساب ویژه‌ای روی حضور پرتعداد تماشاگرانشان باز کرده‌اند.

پرسپولیسی‌ها نیز تا به حال با سرمربی جدیدشان بردی کسب نکرده‌اند و به دنبال اولین پیروزی‌ خود در فصل جدید با هدایت گاریدو هستند. باید منتظر بود و دید که نتیجه بازی بزرگ هفته چگونه رقم خواهد خورد.

فولاد – مس رفسنجان

آخرین دیدار روز اول هفته دوم بین فولاد خوزستان و مس رفسنجان برگزار خواهد شد.

فولاد خوزستان هفته گذشته فصل را با برتری مقابل نساجی آغاز کرد. آن‌ها با گل‌محمدی اهداف جذابی را هدفگیری کرده‌اند.

در نقطه مقابل مس رفسنجان در دیدار اول خود در خانه از تراکتور شکست خورد. دیداری که محرم نویدکیا اجازه استفاده از بازیکنانش را نداشت و در مجموع با ۱۳ بازیکن در برابر تراکتورِ کهکشانی مغلوب شد. او اما برای دیدار امروز مشکلی از این باب نخواهد داشت.

جالب اینکه هر سه تقابل اخیر دو تیم با برتری مسی‌ها به اتمام رسیده و فولاد هم در پنج بازی اخیر بردی مقابل رفسنجانی‌ها نداشته و تک برد آن‌ها به بیشتر از دو فصل قبل برمی‌گردد.

انتهای پیام


تنور داغ لیگ‌برتر در ایستگاه دوم

منبع: ایـسنا
? تنور داغ لیگ‌برتر در ایستگاه دوم