تنها راه توسعه پایدار و توزیع عادلانه ثروت، حوزه گردشگری است | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه برای جهش وضعیت استان نیازمند نوآوری و خلاقیت هستیم، گفت: تنها راه عدالت، توسعه پایدار و توزیع عادلانه ثروت، حوزه گردشگری است. شهباز حسن پور شامگاه ۱۸ مهرماه در گردهمایی فعالان و مسئولان گردشگری استان کرمان ضمن تاکید بر اینکه نباید ناامید باشیم، […]



نذیر کرمان/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه برای جهش وضعیت استان نیازمند نوآوری و خلاقیت هستیم، گفت: تنها راه عدالت، توسعه پایدار و توزیع عادلانه ثروت، حوزه گردشگری است.

شهباز حسن پور شامگاه ۱۸ مهرماه در گردهمایی فعالان و مسئولان گردشگری استان کرمان ضمن تاکید بر اینکه نباید ناامید باشیم، اظهار کرد: سرمایه اصلی ما نیروی انسانی متعهد، متخصص و مومن است.

وی با اشاره به اینکه باید دستاوردهای سال‌های اخیر را بیان کرد، افزود: جهش رتبه فضای کسب و کار کرمان از آخر جدول به هفتم کشور از کارهای بزرگ است که به دست فرزندان همین استان رقم خورده است.

حسن پور با بیان اینکه برای جهش وضعیت استان نیازمند نوآوری و خلاقیت هستیم و باید بخش خصوصی ابتکار عمل را به دست بگیرد، گفت: تنها راه عدالت، توسعه پایدار و توزیع عادلانه ثروت، حوزه گردشگری است.

به گزارش نذیر کرمان، سعید شاهرخی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به حمایت مدیران ارشد استان از حوزه گردشگری بیان کرد: صنعت گردشگری در استان مرجعیت پیدا کرده و در نیمه نخست امسال حدود ۶۰ موافقت اصولی صادر کردیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف در سطح استان عنوان کرد: در هفته گردشگری بیش از ۲۵۰ برنامه در استان کرمان اجرا شد.

شاهرخی اظهار کرد: اعتبارات میراث فرهنگی استان کرمان رشد ۲۶۰ درصدی داشت و تسهیلات بانکی این حوزه کاملا جذب شده است.

معین افضلی مشاور مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان نیز در این نشست اظهار کرد: بخش خصوصی کار خود را جلو می‌برد و درخواست ما تسهیل روند صدور مجوزهاست.

وی با اشاره به راه‌اندازی پرواز کرمان – دبی افزود: این پرواز، مسیر ورود گردشگران خارجی به کرمان است و باید از این فرصت برای معرفی کشور و استان استفاده کنیم.

افضلی ضمن تاکید بر اطلاع رسانی و تبلیغات این پرواز، بر انجام کار فرهنگی در حوزه گردشگری نیز تاکید کرد.

انتهای پیام


تنها راه توسعه پایدار و توزیع عادلانه ثروت، حوزه گردشگری است

منبع: ایـسنا
? تنها راه توسعه پایدار و توزیع عادلانه ثروت، حوزه گردشگری است