تشکیلات فرهنگی کشور نیاز به کمک دارد | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: دشمن امروز هسته اصلی تشکیلات فرهنگی و مذهبی ما را هدف قرار داده و این هسته نیاز به کمک روحی و فکری و فرهنگی دارند و این از وظایف ستاد نمازجمعه است. حجت‌الاسلام علی حسنی‌سعدی امروز هشتم مهرماه در جلسه ستاد نمازجمعه کرمان با اشاره […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: دشمن امروز هسته اصلی تشکیلات فرهنگی و مذهبی ما را هدف قرار داده و این هسته نیاز به کمک روحی و فکری و فرهنگی دارند و این از وظایف ستاد نمازجمعه است.

حجت‌الاسلام علی حسنی‌سعدی امروز هشتم مهرماه در جلسه ستاد نمازجمعه کرمان با اشاره به حوادث اخیر لبنان و شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: انفجار پیجرها حاصل ۱۵ سال برنامه‌ریزی دشمن بود و بمباران وحشیانه با بمب‌های حجیم و سهمگین حاکی از ناامیدی دشمن است.

وی افزود: دشمن همین بمب‌های سهمگین اما از نوع فرهنگی را در کشور ما منفجر می‌کند اما تلفات فرهنگی را نمی‌بینیم هر چند در وضعیت ظاهری جامعه کمی عیان و با تدابیر و حوصله دشمن نقشه‌های او رو می‌شود.

حسنی‌سعدی با تاکید بر اینکه باید از خواب غفلت بیدار شد، تصریح کرد: برخی جوانان قربانی بمب‌های فرهنگی دشمن شده و در نتیجه فضای جامعه را خون‌آلود کرده اما آنقدر تکرار شده که بی‌خیال شدیم و دشمن همان بلا را از طریق جریان نفوذ و با بمب‌های قوی فرهنگی بر سر ما می‌آورد.

وی بر تبیین جایگاه نمازجمعه تاکید و تصریح کرد: متاسفانه هیچ نمادی از این مهم در مبلمان شهری و حتی در ادارات ما در حد نصب یک روایت هم دیده نمی‌شود.

انتهای پیام


تشکیلات فرهنگی کشور نیاز به کمک دارد

منبع: ایـسنا
? تشکیلات فرهنگی کشور نیاز به کمک دارد