ترور شهید هنیه نقض حقوق بین‌المللی بود

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: افزایش هماهنگی میان گروه‌های مختلف مقاومت برای افزایش اثربخشی پاسخ‌گویی به تجاوزات ضروری است. بهنام سعیدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن عرض تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی گفت: شهادت اسماعیل هنیه به […]



نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: افزایش هماهنگی میان گروه‌های مختلف مقاومت برای افزایش اثربخشی پاسخ‌گویی به تجاوزات ضروری است.

بهنام سعیدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن عرض تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی گفت: شهادت اسماعیل هنیه به وضوح نشان‌دهنده بی‌‌رحمی و خشونت بی‌حد و حصر رژیم صهیونیستی است که با استفاده از روش‌های غیرانسانی سعی در سرکوب مقاومت مردمی فلسطین دارد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این جنایت به‌عنوان جنایت جنگی باید توسط جامعه بین‌المللی به شدت محکوم شود و محور مقاومت قطعاً در پاسخ به این حملات، اقدامات مختلفی را انجام خواهد داد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قطعاً محور مقاومت انتقام سختی را از رژیم غاصب و جنایت‌کار صهیونیستی خواهد گرفت و با اجرای حملات موشکی و عملیات نظامی به مواضع رژیم صهیونیستی واکنش نشان خواهد داد.

وی با اشاره به مطلب فوق و تأکید بر اینکه این پاسخ‌ها به‌منظور نشان دادن قدرت و اراده مقاومت در برابر تجاوزات خواهد بود، عنوان کرد: افزایش توانمندی‌ها و تجهیزات نظامی به‌منظور مقابله موثرتر با تجاوزات آینده از جمله اولویت‌های محور مقاومت باید باشد و این اقدام به افزایش قدرت دفاعی و بازدارندگی مقاومت کمک خواهد کرد.

 
سعیدی با بیان اینکه محور مقاومت از طریق دیپلماسی تلاش خواهد کرد تا حمایت‌های بین‌المللی را جلب کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان برساند، اظهار کرد: این تلاش‌ها می‌تواند منجر به فشارهای بین‌المللی بیش‌تر بر رژیم صهیونیستی شود.
 
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقاومت مردمی و افزایش حمایت‌ها از طریق راهپیمایی‌ها و تجمعات مردمی ادامه خواهد یافت و این اقدامات نشان‌دهنده حمایت گسترده مردمی از مقاومت و اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی است.
 
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: افزایش همکاری و هماهنگی میان گروه‌های مختلف مقاومت برای افزایش اثربخشی اقدامات و پاسخ‌گویی به تجاوزات ضروری است زیرا اتحاد و همبستگی میان گروه‌های مقاومت نقش مهمی در مقابله با تهدیدات و تجاوزات خواهد داشت.
 
وی اظهار کرد: این اقدامات نشان‌دهنده عزم و اراده محور مقاومت در مقابله با تجاوزات و دفاع از حقوق ملت فلسطین است و محور مقاومت بار دیگر ثابت خواهد کرد که در برابر هرگونه تجاوزی، پاسخی قاطع و محکم خواهد داشت.
 
سعیدی گفت: انتظار می‌رود که جامعه بین‌المللی نیز در محکومیت این جنایات و حمایت از حقوق ملت فلسطین وارد عمل شود. ما به‌عنوان نمایندگان ملت ایران، همواره در کنار برادران و خواهران فلسطینی خود خواهیم ایستاد و از مقاومت و حقانیت آنان دفاع خواهیم کرد.
 
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این جنایت و ترور شهید هنیه نه‌تنها نقض آشکار حقوق بشر و قوانین بین‌المللی هستند، بلکه نشان از ترس و وحشت رژیم صهیونیستی از قدرت و استقامت محور مقاومت دارد. 
 
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت فلسطین و محور مقاومت هرگز تسلیم نخواهند شد و تا دست‌یابی به آزادی و حقوق مشروع خود به مبارزه ادامه خواهند داد.

انتهای خبر/م


ترور شهید هنیه نقض حقوق بین‌المللی بود

منبع:آرمـان
? ترور شهید هنیه نقض حقوق بین‌المللی بود