ترجیح می‌دهم لیگ‌مان دیرتر اما حرفه‌ای‌تر آغاز شود

سهراب بختیاری‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، در خصوص قرعه‌کشی لیگ عنوان کرد: چیزی که برای من اهمیت دارد برگزاری لیگ به صورت پویاتر و حرفه ای‌تر نسبت به سال‌های گذشته است. تیمي هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور طوری در فصل نقل و انتقالات کار کرده‌ند که باید شانس […]



سهراب بختیاری‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، در خصوص قرعه‌کشی لیگ عنوان کرد: چیزی که برای من اهمیت دارد برگزاری لیگ به صورت پویاتر و حرفه ای‌تر نسبت به سال‌های گذشته است. تیمي هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور طوری در فصل نقل و انتقالات کار کرده‌ند که باید شانس بیشتری برای آن‌ها متصور باشیم.

وی افزود: در این میان البته تیم‌هایی چون فولاد، ذوب آهن و چند تیم دیگر را هم نباید از یاد برد زیرا می‌توانند شگفتی‌ساز باشند. آن‌ها ساختار لازم را برای موفقیت دارند و ممکن است شاهد رقم زده شدن اتفاقات غیرمنتظره‌ای از آن‌ها باشیم.

پیشکسوت فوتبال ایران عنوان کرد: امیدوارم هر چیزی که برای حرفه‌ای‌تر شدن نیاز است به فوتبال‌مان اضافه شود. لیگ ما حرفه‌ای است و باید هرچه نیاز است برای آن فراهم کنیم. فوتبال ما جوان و مستعد است. استعداد‌های بزرگی در ورزش و فوتبال داریم و باید به طوری جدی‌تر به فوتبال بنگریم.

بختیاری‌زاده در پایان در مورد عدم برگزاری بازی‌های در ورزشگاه آزادی توضیح داد: باید تمام ورزشگاه‌ها آماده باشند. اگر قرار است با تیم‌‌های بزرگ آسیا رقابت کنیم باید امکانات خوبی داشته باشیم. ترجیح‌ می‌دهم لیگ دیرتر برگزار شود اما بالاخره مشکلات حل شده باشد و لیگ‌مان شکیل‌تر برگزار شود.

انتهای پیام/


ترجیح می‌دهم لیگ‌مان دیرتر اما حرفه‌ای‌تر آغاز شود

منبع: بــرنا
? ترجیح می‌دهم لیگ‌مان دیرتر اما حرفه‌ای‌تر آغاز شود