تحویل هزار و ۳۸۰ کلاس درس به دانش آموزان آذربایجان شرقی

به گزارش نذیر کرمان، حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در آیین افتتاح اولین مدرسه ۱۲ کلاسه به نام شهید آیت الله رئیسی در شهر سهند آذربایجان شرقی با حضور وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: برای ما شاید خیلی سخت و غیرقابل باور باشد تا مدرسه‌ای به نام شهید […]



به گزارش نذیر کرمان، حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در آیین افتتاح اولین مدرسه ۱۲ کلاسه به نام شهید آیت الله رئیسی در شهر سهند آذربایجان شرقی با حضور وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: برای ما شاید خیلی سخت و غیرقابل باور باشد تا مدرسه‌ای به نام شهید رئیسی افتتاح کرده باشیم.

وی افزود: طی مدت خدمت دولت سیزدهم ۳۳ هزار کلاس درس به فضاهای آموزشی کشور افزوده شده که از مجموع این تعداد یک هزار و ۳۸۰ کلاس درس تقدیم دانش آموزان آذربایجان شرقی شده و همچنین مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر نیز ساماندهی شده‌اند.

وی ادامه داد: افتتاح تعداد زیادی مدرسه به نام شهید رئیسی آغاز شده است که امروز شاهد افتتاح اولین مدرسه به نام این شهید هستیم.

تراب محمدی، سرپرست استانداری آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت:  آموزش و پرورش نقطه‌ی گذری برای نونهالان در راستای توسعه‌ی جامعه است، آموزش و پرورش محلی برای تربیت نسل جوان آینده در تراز انقلاب تربیت است.

محمدی عنوان کرد: پیشرفت و توسعه‌ی هر کشوری در گرو توجه به آموزش و پرورش آن کشور است.

وی با تاکید براینکه پرورش مقدم بر آموزش است، گفت: اگر تربیت نداشته باشیم آموزش هدف دار نخواهد بود، راه و روش زندگی را با تربیت یاد میگیریم.

مسعود سعادتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، هم اظهار کرد: اقدامات خوبی در دوره‌ی دولت سیزدهم در حوزه‌ی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه عملکرد آموزش و پرورش آذربایجان شرقی طی این مدت در جذب نیروی انسانی بی سابقه بوده است، بیان کرد: ۱۰ هزار نفر نیروی انسانی جدید به آموزش و پرورش استان جذب شده است.

سعادتی عنوان کرد: در حوزه‌ی مدرسه سازی در استان به خصوص شهر جدید سهند اقدامات بی سابقه‌ای انجام گرفته است همچنین در طی فعالیت دولت سیزدهم فضاهای ورزشی‌ استان از ۲۶۰ مکان ورزشی به بیش از ۴۰۰ مکان رسیده است.

وی تشریح کرد: پیش‌بینی شده است تا سه هزار نفر نیروی انسانی معلم نیز جذب آموزش و پرورش استان شود.

 انتهای پیام/ 


تحویل هزار و ۳۸۰ کلاس درس به دانش آموزان آذربایجان شرقی

منبع: بــرنا
? تحویل هزار و ۳۸۰ کلاس درس به دانش آموزان آذربایجان شرقی