تحقق آرمان امام(ره) زمینه‌ساز آگاهی جهان نسبت‌به فلسطین

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت: امروز آرمان امام (ره) و رهبری در زمینه بیداری اسلامی در راستای دفاع از ملت فلسطین بود محقق شده است. حجت‌الاسلام والمسلمین عباس توان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن گرامیداشت ایام ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و با اشاره به شرایط کنونی دنیای بیدار […]



رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت: امروز آرمان امام (ره) و رهبری در زمینه بیداری اسلامی در راستای دفاع از ملت فلسطین بود محقق شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس توان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن گرامیداشت ایام ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و با اشاره به شرایط کنونی دنیای بیدار در برابر ستم و ظلم استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و حمایت از آرمان فلسطین گفت: حمایت از ملت مظلوم  فلسطین را امام راحل به‌عنوان یک آرمان جهانی برای دفاع از مظلوم مطرح کردند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان ادامه داد: کشورهای اسلامی، به هشداری که نسبت به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غاصب بودن رژیم صهیونیستی داده شد، خیلی توجه نداشتند و ملت‌ها بیدار نبودند.

وی افزود: با گذشت زمان و بی‌رحمی‌های رژیم صهیوینستی و تجاوزرات سنگینی که به ملت مظلوم فلسطین وارد شد و با جنایاتی که ظرف این سال‌های اخیر علیه این ملت مظلوم شکل گرفته است؛ امروز نه تنها ملت‌های مسلمان بیدار شده‌اند، بلکه ملت‌های آزادی‌خواه در سراسر جهان فارغ از این همه تبلیغاتی که رسانه‌های دنیا انجام می‌دهند، بیدار شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین توان تصریح کرد: امروز به‌رغم این همه تبلیغاتی که رسانه‌های دنیا به نفع رژیم صهیونیستی و کشورهای استکباری اما جنایات آن‌ها بر کسی پوشیده نیست و بیداری در سراسر دنیا صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان ضمن اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: این بیداری به‌ویژه در کشورهایی که حامی رژیم صهیوینستی هستند، رخ داده است؛ علی‌الخصوص در آمریکا، انسان‌هایی که وجدان آنان بیدار است و در این کشور به‌دنبال این هستند که انسان‌ها را فارغ از عقیده معرفی کنند، متوجه ظلم رژیم صهیونیستی شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران همواره بر این تأکید داشتند که رژیم صهیونیستی غده سرطانی است که به حقوق ملت فلسطین و مسلمانان آزادی‌خواه جهان تجاوز می‌‌کند، خاطرنشان کرد: امروز آن مهمی که مدنظر امام راحل و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در زمینه بیداری اسلامی در راستای دفاع از ملت مظلوم فلسطین بود محقق شده است.

انتهای خبر/م


تحقق آرمان امام(ره) زمینه‌ساز آگاهی جهان نسبت‌به فلسطین

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? تحقق آرمان امام(ره) زمینه‌ساز آگاهی جهان نسبت‌به فلسطین