تجلیل از نویسنده نوجوان راوری توسط شهردار راور | اخبار استان کرمان

شهردار راور ضمن دعوت از ریحانه جعفری خیرآبادی نویسنده نوجوان راوری، از وی تجلیل کرد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری راور؛ رحیمی‌پور کتاب را دروازه دانایی و سبب مانایی دانست و گفت: در تاریخ آن‌هایی ماندگار بوده‌اند که یا کتاب درباره آن‌ها نگاشته شده و یا کتاب […]



شهردار راور ضمن دعوت از ریحانه جعفری خیرآبادی نویسنده نوجوان راوری، از وی تجلیل کرد.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری راور؛ رحیمی‌پور کتاب را دروازه دانایی و سبب مانایی دانست و گفت: در تاریخ آن‌هایی ماندگار بوده‌اند که یا کتاب درباره آن‌ها نگاشته شده و یا کتاب نوشته‌اند، بنابراین مهم‌ترین ابداع و اختراع بشری کتاب است و کلام وحی و معجزه همیشه ماندگار پیامبر اسلام(ص) نیز در قالب کتاب نمایان شد.

شهردار راور افزود: با توجه به نیاز شهرستان از برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی به‌ویژه در حوزه کودک و نوجوان حمایت می‌کنیم.

وی توجه به حقوق کودکان را یکی از ضرورت‌های مورد نیاز برای موفقیت نسل آینده و ساختن جامعه‌ای موفق عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی برای پرورش استعدادهای کودکان، توجه به نیازها و رفتار احترام آمیز با آن‌ها موجب ترسیم مسیر صحیح آینده و تقویت اعتماد به نفس در کودکان به‌عنوان آینده‌سازان مملکت می‌گردد.

رحیمی‌پور ادامه داد: در راستای توسعه فعالیت‌های مشترک با کتابخانه‌های عمومی، شهرداری راور آمادگی خود را جهت همکاری در اجرای فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌ها به‌ویژه در حوزه کودکان و نوجوانان اعلام می‌دارد و در این راستا طرح المان‌های شهری با موضوع کتاب ایده خوبی است که جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی می‌توان از آن بهره جست.

در این جلسه نوروززاده، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ضمن تشکر از حمایت‌های شهردار راور، توجه به مسائل فرهنگی را از نقاط قوت شهرداری دانست و گفت: بی‌شک با چنین حمایت‌هایی می‌توان به دانایی بیشتر شهر کمک کرد

انتهای خبر/کمساری


تجلیل از نویسنده نوجوان راوری توسط شهردار راور

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? تجلیل از نویسنده نوجوان راوری توسط شهردار راور