تبدیل نهضت خدمت‌رسانی شهید رجایی به یک جریان عظیم | اخبار سیاسی

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: اقدامات شهید رجایی موجب شد که نهضت خدمت‌رسانی شهید رجایی به یک جریان بزرگ تبدیل شود و به‌عنوان یک مسئول مخلص و خدمت‌رسان نه‌تنها خود بلکه دولت‌اش مطرح شد. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان […]



نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: اقدامات شهید رجایی موجب شد که نهضت خدمت‌رسانی شهید رجایی به یک جریان بزرگ تبدیل شود و به‌عنوان یک مسئول مخلص و خدمت‌رسان نه‌تنها خود بلکه دولت‌اش مطرح شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی، باهنر و رئیسی صبح امروز در شورای اداری استان و بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان، آئین تجلیل از برگزیدگان خدمت و دستگاه‌های اجرایی برتر سال ۱۴۰۲ گفت: عملکرد کوتاه دو شخصیت ارزشمند شهیدان رجایی و باهنر و عملیاتی‌کردن خدمت به مردم در راستای مکتب اسلام را تبدیل به نمادی کردند و هر سال از خدمات دولت و از روحیه و رویه این دو شهید عزیز تکریم می‌شود.

امام جمعه شهر کرمان با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی به مردم در همه دوران تاریخ مورد تکریم و تجلیل است، عنوان کرد: دولت آقای پزشکیان موفق شد کابینه خود را به مجلس ارائه دهد و تجلی وفاق ملی در انتخاب کابینه و هماهنگی مجلس و دولت را به‌نمایش گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت ابراز کرد:
این بیانات نشان از این دارد که در خدمت مردم بودن و برای مردم کار کردن در هر دوران و زمانی پسندیده است و در پیشگاه خدا، تاریخ و ذهن مردم دیده می‌شود.

وی ضمن اشاره به خاطره‌ای پس از انتخاب شهید رجایی به‌عنوان رئیس جمهور اظهار کرد: اقدامات شهید رجایی موجب شد که نهضت خدمت‌رسانی شهید رجایی به یک جریان بزرگ تبدیل شود و به‌عنوان یک مسئول مخلص و خدمت‌رسان نه‌تنها خود بلکه دولت‌اش مطرح شد.

علیدادی‌سلیمانی تاکید کرد: مسئولان و دولتمردان کار مردم را باید کار خود و کار خانواده خود بدانند و همه همت خود را بگذاریم تا همه مشکلات را برطرف کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: در نهضت بزرگ خدمت‌رسانی به مردم، برخی از دستگاه‌ها جایگاه و رتبه بالاتری دارند و در جشنواره شهید رجایی استان کرمان تجلیل می‌شوند؛ در این عرصه ممکن است ما در خدمت‌رسانی از همه جلو باشیم اما در رده‌بندی‌ها قرار نگیریم، اما آن‌چه که مهم است خدمت‌رسانی واقعی است.

انتهای خبر/م


تبدیل نهضت خدمت‌رسانی شهید رجایی به یک جریان عظیم

منبع:آرمـان
? تبدیل نهضت خدمت‌رسانی شهید رجایی به یک جریان عظیم