تایید زیرساخت‌های فرودگاه کرمان برای پروازهای دبی

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از تایید زیرساخت‌های فرودگاه بین‌المللی کرمان برای برقراری پروازهای فلای دبی خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» علی جزینی‌زاده صبح امروز ۱۴ مرداد ماه از ورود نمایندگان امنیتی و ناوبری شرکت هواپیمایی فلای دبی به فرودگاه بین‌المللی کرمان خبر داد و گفت: در راستای بررسی‌های امنیتی و ناوبری […]



مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از تایید زیرساخت‌های فرودگاه بین‌المللی کرمان برای برقراری پروازهای فلای دبی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» علی جزینی‌زاده صبح امروز ۱۴ مرداد ماه از ورود نمایندگان امنیتی و ناوبری شرکت هواپیمایی فلای دبی به فرودگاه بین‌المللی کرمان خبر داد و گفت: در راستای بررسی‌های امنیتی و ناوبری در زمینه انجام پروازهای شرکت فلای دبی در فرودگاه بین‌المللی کرمان بازرسی‌های امنیتی‌، ناوبری، امدادی، نجات فرودگاهی، هواشناسی و پایانه ای انجام شد.

در ادامه میلاد خانی نماینده منطقه‌ای شرکت فلای دبی از رفع بعضی نواقص در بازه زمانی کوتاه از بازدید قبل که نشان از توانمندی‌های بالای فرودگاه بین المللی کرمان دارد، تقدیر کرد.

وی با اشاره به اختصاصات منحصر به فرد این استان‌ و آغاز تعامل و ارتباط دوسویه با کشور امارات توسط هواپیمای به‌روز و مجهز شرکت هواپیمایی فلای دبی از شروع قریب‌الوقوع پروازها از کرمان به دبی خبر داد.

با برقراری این پرواز ارتباط کرمان با ۱۱۰ کشور ‌و ۱۵۰ مقصد پروازی برقرار و سطح وسیعی از تبادلات تجاری و مسافری که اکنون با صرف هزینه و وقت بیشتر انجام می‌شود، در زمان کمتر با هزینه پایین با هواپیماهای مجهز و به‌روز B۷۳۸ شرکت فلای دبی انجام و تجار، بازرگانان، گروه‌های صنعتی، کشاورزی، سیاسی، فرهنگی و گردشگری رویکرد نوین ارتباطی را با تنوع بیشتر دنبال خواهند کرد.

برپایه این گزارش، فرودگاه کرمان در گذشته نیز پرواز به دبی توسط شرکت هواپیمایی ماهان را به صورت برنامه‌ای در کارنامه پروازی خود ثبت کرده است.
منبع: ایسنا
انتها یخبر/ پسند


تایید زیرساخت‌های فرودگاه کرمان برای پروازهای دبی

منبع:آرمـان
? تایید زیرساخت‌های فرودگاه کرمان برای پروازهای دبی