تارتار: پنالتی ملوان باید بررسی شود | اخبار کرمان و شهرستان ها

سرمربی گل‌گهر سیرجان می‌گوید پنالتی اعلام شده به سود ملوان بندرانزلی باید مورد بررسی قرار گیرد. به گزارش نذیر کرمان، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از بازی مقابل ملوان بندرانزلی اظهار کرد: زمین مسابقه شرایط خوبی نداشت. ما نزدیک یک ماه است که روی زمین تمرین می‌کنیم و کارهای تاکتیکی مختلفی را انجام دادیم، […]



سرمربی گل‌گهر سیرجان می‌گوید پنالتی اعلام شده به سود ملوان بندرانزلی باید مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش نذیر کرمان، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از بازی مقابل ملوان بندرانزلی اظهار کرد: زمین مسابقه شرایط خوبی نداشت. ما نزدیک یک ماه است که روی زمین تمرین می‌کنیم و کارهای تاکتیکی مختلفی را انجام دادیم، اما با دیدن این زمین تمام طرح و برنامه ما پای تخته تغییر کرد.

او ادامه داد: امیدوارم شرایط زمین‌های مسابقه که از فاکتورهای مهم زیبایی فوتبال هستند، بهتر شود. وقتی ورزشگاه نقش جهان یا سن سیروس را این گونه می‌بینیم، واقعاً تاسف می‌خوریم. برای زیبایی فوتبال باید زمین مناسبی فراهم شود، اگر نه اصلا در فوتبال رشد نمی‌کنیم.

تارتار گفت: بازی بیشتر مستقیم بود و هر ۲ تیم با توجه به کیفیت زمین سعی می‌کردند بازی مستقیم انجام بدهند و توپ‌های دوم و سوم تعیین‌کننده بود. صحنه بحث‌برانگیزی که وجود داشت، صحنه پنالتی بود. من با دروازه‌بان‌مان صحبت کردم و گفت هیچ برخوردی نداشته است. در آن صحنه آقای وحید کاظمی (داور) هم خیلی دور بود.

او ادامه داد: امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم، اما واقعا صحنه تاثیرگذار بود. دو-سه صحنه مشکوک هم در هجده قدم ملوان بود که باید بررسی شود. ما نمی‌توانیم قضاوت کنیم. آقای کاظمی از داوران خوب ما هستند و ما فقط می‌گوییم کارشناسی و بررسی شود.

تارتار بیان کرد: باید به ملوانی‌ها تبریک بگویم. برد خوبی به دست آوردند و جانانه جنگیدند. باید به کادرفنی و بازیکنان‌شان خداقوت بگوییم. همچنین باید برای هفته بعد آماده شویم تا انشالله با یک برد، این باخت را فراموش کنیم.

تارتار گفت: من روز گذشته هم گفتم واقعا خاطرات خوبی در این شهر داشتیم. این جو را که دیدم، واقعا لذت بردم. هواداران پرشور انزلی‌چی همانند همیشه تیم‌ خود را حمایت کردند و فقط می‌توانم بگویم مبارک‌شان باشد. با این حال با توجه به تعهدی که به گل گهر داریم، پس از این باخت حال خوبی نداریم. کاش با شرایط بهتری به نشست می‌آمدم تا بتوانم بهتر صحبت کنم.

او درباره تقابل با تیم سابق خود در هفته اول مطرح کرد: این از شانس بد من است. ۲ سال است که این اتفاق میفتد. سال قبل با ذوب‌آهن در هفته اول بازی داشتیم و امسال هم با ملوان. به هر حال نمی‌توان کاری کرد و فوتبال حرفه‌ای است، اما دوست نداشتم خیلی زود روبه‌روی ملوان قرار بگیرم. برای ملوان در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی گل‌گهر گفت: باید خیلی زود ریکاوری شویم و برای فصل سخت و سنگین آماده شویم. تیم خوبی هستیم و امروز بازی را با یک پنالتی واگذار کردیم که آن هم باید بررسی شود. برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام


تارتار: پنالتی ملوان باید بررسی شود

منبع: ایـسنا
? تارتار: پنالتی ملوان باید بررسی شود