بیش از ۷ هزار میلیارد ریال پروژه در رفسنجان افتتاح می شود | اخبار رفسنجان

به گزارش نذیر کرمان؛ مهندس حسین رضایی به تشریح برنامه‌های شهرستان در هفته دولت پرداخت و افزود: بیشترین طرح و پروژه ها توسط شهرداری رفسنجان اجرا شده که در این هفته ۲۷ مورد با اعتبار بالغ بر ۳ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید که شامل احداث بوستان ها و پارک […]


به گزارش نذیر کرمان؛ مهندس حسین رضایی به تشریح برنامه‌های شهرستان در هفته دولت پرداخت و افزود: بیشترین طرح و پروژه ها توسط شهرداری رفسنجان اجرا شده که در این هفته ۲۷ مورد با اعتبار بالغ بر ۳ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید که شامل احداث بوستان ها و پارک ها، دوبانده کردن تعدادی مسیر، روشنایی معابر، آسفالت، بهسازی پیاده روها، احداث تقاطع غیر همسطح شهید نعمتی و غیره است.

وی افزود: همچنین قرار است در مناطق بخشداری مرکزی ۵۵ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال، بخشداری فردوس ۱۳ پروژه با اعتبار بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال و نیز بخشداری نوق هم ۴ طرح با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال شامل جدولگذاری، اجرای زیرسازی و آسفالت، روشنایی معابر، سنگفرش، دوربین پایش روستایی و تعدادی دیگر طرح به بهره بردرای برسند.

رضایی اظهار کرد: در این هفته توسط مسئولان ۳۰ طرح شهرداری کشکوئیه و ۵ پروژه شهرداری بهرمان در مجموع ۳۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: همچنین ۳ پروژه راهداری شامل اجرای روکش آسفالت حفاظتی در جاده های نوفق و انار با اعتبار ۳۳۵ میلیارد ریال در این هفته افتتاح می شود ضمن اینکه اداره های صمت و جهاد کشاورزی هم در مجموع ۸ پروژه را در این هفته به مرحله بهره بردرای می رسانند.

وی ادامه داد: تعداد ۲۹ پروژه نیز در حوزه برق، آب و فاضلاب، گاز، علوم پزشکی، بنیاد شهید و مخابرات با اعتبار هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای خبر/

نوشته بیش از ۷ هزار میلیارد ریال پروژه در رفسنجان افتتاح می شود اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان رفسنجان پدیدار شد.

منبع: نذیر کرمان
?بیش از ۷ هزار میلیارد ریال پروژه در رفسنجان افتتاح می شود : اخبار استان کرمان – رفسنجان