بیش از ۴۷ هزار زائر کرمانی با وسیله شخصی به کربلا عزیمت کرده‌اند | خبر کرمان

کرمان- مدیرکل سازمان حج و زیارت استان کرمان گفت: تاکنون ۴۷ هزار و ۳۷۸ نفر از زائران کرمانی با وسیله شخصی به کربلا عزیمت کرده اند. به گزارش نذیر کرمان، محمدعلی ایرانمنش صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون تعداد ۹۶ هزار و ۶۷۵ زائر از استان کرمان برای پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند. […]



کرمان- مدیرکل سازمان حج و زیارت استان کرمان گفت: تاکنون ۴۷ هزار و ۳۷۸ نفر از زائران کرمانی با وسیله شخصی به کربلا عزیمت کرده اند.

به گزارش نذیر کرمان، محمدعلی ایرانمنش صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون تعداد ۹۶ هزار و ۶۷۵ زائر از استان کرمان برای پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: طبق آمار سامانه سماح، از این تعداد ۵۵ هزار و ۸۲۳ نفر مرد و ۴۰ هزار و ۸۴۹ نفر زن هستند.

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان کرمان بیان کرد: تا به امروز بیش‌ترین خروجی زائران استان کرمان از مرز شلمچه بوده است.

ایرانمنش در ادامه یادآور شد: تعداد ۶۲ هزار و ۶۹۲ زائر خروجی مرز شلمچه را انتخاب کرده‌اند.

وی افزد: همچنین ۲۵ هزار و ۹۷۹ نفر مرز مهران، ۴ هزار و ۳۴۲ نفر نیز مرز خسروی برای خروج از کشور انتخاب کرده‌اند.

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان کرمان تصریح کرد: تاکنون تعداد یک هزار و ۶۲۹ نفر از زائران کرمانی از طریق مرز هوایی، ۹۴۷ نفر از زائران با قطار، ۴۷ هزار و ۳۷۸ نفر با وسیله شخصی و ۴۴ هزار و ۷۸۸ نفر با اتوبوس به کربلا عزیمت کرده اند.

ایرانمنش سپس خاطرنشان کرد: از سه بسته بیمه ارائه شده در سامانه سماح، ۴۶ هزار و ۸۴۲ نفر بسته ۸۰ هزار تومانی، ۴۵ هزار و ۵۰۶ نفر بسته بیمه ۱۰۰ هزار تومانی و ۴ هزار و ۳۲۷ زائر بسته بیمه دوم را برای سفر اربعین خود انتخاب کرده‌اند.

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان کرمان در پایان تاکید کرد: باتوجه به تجمع موکب‌های عراقی در ظهر اربعین و بنا به اعلام ستاد مرکزی اربعین، زائران هر چه زودتر نسبت به بازگشت به کشور اقدام کنند.

کد خبر ۶۲۰۰۵۷۵


بیش از ۴۷ هزار زائر کرمانی با وسیله شخصی به کربلا عزیمت کرده‌اند

منبع: مــهر
? بیش از ۴۷ هزار زائر کرمانی با وسیله شخصی به کربلا عزیمت کرده‌اند