بکارگیری ظرفیت شهرداری کرمان برای پذیرایی از زائران پاکستانی

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان عصر امروز در ستاد استانى اربعین حسینى استان کرمان، اظهار داشت: سفرهای اربعین حسینی را در پیش داریم و با استفاده از تجارب سال‌های قبل برای برگزاری مراسم اربعین باید مشکلات را برطرف کرد و این تجربه وجود دارد. وی با بیان اینکه همه دوست […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان عصر امروز در ستاد استانى اربعین حسینى استان کرمان، اظهار داشت: سفرهای اربعین حسینی را در پیش داریم و با استفاده از تجارب سال‌های قبل برای برگزاری مراسم اربعین باید مشکلات را برطرف کرد و این تجربه وجود دارد.

وی با بیان اینکه همه دوست دارند که به زوار امام حسین (ع) خدمت کنند و با عشق و همت این کار انجام می‌شود، گفت: همه باید تمام تلاش خود را بگذاریم که با توجه به گرمی هوا سفر زائران امام حسین (ع) تسهیل شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه توزیع تغذیه در بین زائران باید با توجه به گرمی هوا انجام شود، افزود: تمام موکب‌ها باید با هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اعزام شوند و فرمانداری‌ها مراقبت کنند.

وی با بیان اینکه مانند سال‌های گذشته حضور زائران پاکستانی را در استان کرمان داریم، گفت: باید به شایستگی از این زائران در مسیر استان کرمان پذیرایی شود.

فداکار با اشاره به اینکه اداره گمرک همکاری لازم برای ارسال کالاهای مورد نیاز موکب‌داران انجام بدهد، افزود: از الان باید پیش‌بینی لازم برای ارسال و انتقال اقلام، لوازم و کالاهای مورد نیاز موکب‌ها شود.

وی با تاکید بر اینکه ناوگان اتوبوسی استان کرمان محدود است، گفت: باید برنامه‌ریزی لازم انجام شود که اعزام زائران در زمان‌های مختلف انجام شود و همه سفرها به روزهای پایانی موکول نشود.

استاندار کرمان با بیان اینکه سوخت‌رسانی به اتوبوس‌های زائران پاکستانی در موکب ماهان باید پیش‌بینی شود، افزود: قرار نباشد این اتوبوس‌ها در داخل شهر برای سوخت مشکل داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه موکب مستقر در ورودی شهر ماهان باید از سوی ستاد اربعین استان پشتیبانی و همه کمک کنند که مشکلات آن برطرف شود، ادامه داد: ظرفیت شهرداری کرمان در موکب مستقر در ماهان به‌کار گرفته شود.

فداکار با بیان اینکه شرایط برای افراد کهنسال با توجه به گرمی هوا بسیار سخت است، گفت: نیاز است که رسانه‌ها در این زمینه همکاری کرده و شرایط را اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/۵۱۱/.




بکارگیری ظرفیت شهرداری کرمان برای پذیرایی از زائران پاکستانی

منبع: تسنــیم
? بکارگیری ظرفیت شهرداری کرمان برای پذیرایی از زائران پاکستانی