بوستان «کاپشن صورتی» در بلوار «غدیر دو» به بهره‌برداری رسید

طی آیینی در ادامه طرح «یکشنبه‌شهر»، «یکشنبه‌های افتتاح پروژه‌های شهر کرمان» و به یاد «شهیده ریحانه سلطانی‌نژاد»، بوستان «کاپشن صورتی» در بلوار «غدیر دو» به بهره‌برداری رسید. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از  کرنا، رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرمان، در این آیین که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، […]


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/fetfet/domains/nazirkerman.ir/public_html/nazirkwp/plugins/easy-watermark/src/classes/Features/CacheBusting.php on line 155


طی آیینی در ادامه طرح «یکشنبه‌شهر»، «یکشنبه‌های افتتاح پروژه‌های شهر کرمان» و به یاد «شهیده ریحانه سلطانی‌نژاد»، بوستان «کاپشن صورتی» در بلوار «غدیر دو» به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از  کرنا، رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرمان، در این آیین که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری و تعدادی از شهروندان برگزار شد، از شهرداری منطقه دو، و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان که این پروژه را به پایان رساندند، تشکر کرد و از عموم شهروندان نیز، به‌خاطر بسته‌شدن برخی مسیرها و ایجاد ترافیک در بلوار «هوانیروز» عذرخواهی کرد و اظهار داشت: قرارگاه سازندگی «خاتم‌الانبیا(ص)» قول داده که قبل از پایان سال‌جاری، پل «شهدای خلبان» به بهره‌برداری برسد، که قطعاً نتیجه خوبی خواهد داشت و بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

محمد امینی‌زاده، یادآور شد: قصد ما این بود که یاد و خاطره شهدای «۱۳ دی» را گرامی بداریم و به همین منظور، عبارت «کاپشن صورتی» را  که نماد «شهیده ریحانه سلطانی‌نژاد»، معرفی شده است، به‌عنوان نام این بوستان، انتخاب کردیم.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان نیز در این آیین، با بیان اینکه حضور گرم مردم باعث دلگرمی مدیران و کارکنان شهرداری است، ساخت پارک‌های محله‌ای را یکی از بهترین خدمات شهرداری برشمرد و گفت: از همه کسانی که در ساخت پارک «کاپشن صورتی»، زحمت کشیده‌اند، به‌ویژه شهرداری منطقه دو، معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی و معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان، تشکر می‌کنم.

رامین امیرمداح، ادامه داد: از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان هم تشکر می‌کنم؛ چراکه همه اتفاقات خوبی که در شهر می‌افتد، از طرح «جهاد آسفالت» تا افتتاح پارک‌های جدید و بازسازی پارک‌های قدیمی، نتیجه همدلی، هم‌فکری و همکاری اعضای شورا با شهرداری است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری شورای اسلامی شهر، قرار شد پل «شهدای خلبان» که توسط قرارگاه «خاتم‌الانبیا(ص)» در بلوار «هوانیروز» در حال اجراست، تا پایان سال‌جاری به پایان برسد و همه مردم از مزایای آن بهره‌مند شوند.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان بیان کرد: امیدواریم همه تلاش‌هایی که شهرداری با پشتیبانی شورای اسلامی شهر کرمان انجام می‌دهد، مورد توجه خداوند و استقبال شهروندان قرار گیرد.

شهردار منطقه دو کرمان هم، با اشاره به اینکه ساخت بوستان «کاپشن صورتی» از دوره قبل آغاز شده و روند اجرای آن فرسایشی شده بود، افزود: این بوستان به مساحت ۶۷۰۰ مترمربع به همت شهرداری منطقه دو کرمان، در یک سال اخیر ساخته شد.

علی رحیمی‌راد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی «۱۳ دی» در «گلزار شهدای کرمان»، خاطرنشان کرد: به همت اعضای شورای اسلامی شهر، این بوستان به نام «کاپشن صورتی» نام‌گذاری شد و المانی هم با همین مضمون در حال طراحی است.

وی بیان کرد: امسال بودجه بسیار خوبی توسط شورای اسلامی شهر کرمان، برای بلوار «هوانیروز»، بلوار «غدیر یک» و «غدیر دو» تصویب شده و اکثر معابر این محدوده در حال زیرسازی و آسفالت است.

شهردار منطقه دو کرمان، با بیان اینکه پل «شهدای خلبان» به‌عنوان یکی از ابرپروژه‌های شهر کرمان، در منطقه دو در حال اجراست، یادآور شد: شهرداری تمام توان خود را به‌کار گرفته تا این پروژه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد و قطعاً ارزش افزوده خوبی برای منطقه خواهد داشت.

رحیمی‌راد، بیان کرد: در قالب طرح «بوستان‌ها گلستان می‌شود»، دو پارک در بلوار «غدیر چهار» و «غدیر یک» در حال بازسازی است.

وی افزود: سعی داریم فاز دو پیاده‌راه «سلامت» از بلوار «غدیر یک» تا بلوار «غدیر دو» را اجرا کنیم؛ همچنین بازگشایی این مسیر از «غدیر یک» به بلوار «جمهوری‌اسلامی» در حال اجراست.

گفتنی است، بوستان «کاپشن صورتی»، در محدوده بلوار «رضوان»، چهارراه «شهید حسینی‌پور»، و بلوار «غدیر دو»، انتهای خيابان «یاس»، پشت «مسجد‌المعین، واقع شده است.


بوستان «کاپشن صورتی» در بلوار «غدیر دو» به بهره‌برداری رسید

منبع:یـزدان کـرمان
? بوستان «کاپشن صورتی» در بلوار «غدیر دو» به بهره‌برداری رسید