به مناسبت هفته دولت؛آسفالت و زیرسازی بلوار علی آباد علیا بخش فردوس رفسنجان بهره برداری شد | اخبار رفسنجان

به گزارش نذیر کرمان؛ با حضور رضایی فرماندار، انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، حسینی بخشدار بخش فردوس، طالقانی رئیس راهداری و حمل و نقل شهرستان رفسنجان و جمعی از مسئولین آسفالت و زیرسازی بلوار علی آباد علیا بخش فردوس رفسنجان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار […]


به گزارش نذیر کرمان؛ با حضور رضایی فرماندار، انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، حسینی بخشدار بخش فردوس، طالقانی رئیس راهداری و حمل و نقل شهرستان رفسنجان و جمعی از مسئولین آسفالت و زیرسازی بلوار علی آباد علیا بخش فردوس رفسنجان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

آسفالت این بلوار که بعد از ۳۰ سال مستهلک شده بود جمع آوری شده و لاین شرقی آن به طول ۶ هزار متر دوباره زیرسازی و آسفالت شده است.

 

همچنین ۹۷۰ متر کانیو و ۶۶۰ متر دوطرفه بلوار حدولگذاری انجام شده که اجرای کل پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال انجام شده است.

انتهای خبر/

نوشته <span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>به مناسبت هفته دولت؛</span><br/>آسفالت و زیرسازی بلوار علی آباد علیا بخش فردوس رفسنجان بهره برداری شد اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان رفسنجان پدیدار شد.

منبع: نذیر کرمان
?به مناسبت هفته دولت؛آسفالت و زیرسازی بلوار علی آباد علیا بخش فردوس رفسنجان بهره برداری شد : اخبار استان کرمان – رفسنجان