بهترین راه رسیدن به آرامش تعامل و ارتباط با محیط اطراف می باشد

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به موضوع تنگ شدن دامنه ارتباطات و انزوا و تک افتادگی اجتماعی گفت: بهترین راه رسیدن به آرامش تعامل و ارتباط با محیط اطراف می باشد. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: مهمترین […]


مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به موضوع تنگ شدن دامنه ارتباطات و انزوا و تک افتادگی اجتماعی گفت: بهترین راه رسیدن به آرامش تعامل و ارتباط با محیط اطراف می باشد.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: مهمترین داشته و دارایی ما همین تعامل و ارتباط با محیط اطراف و یا اطرافمان می باشد و برای رسیدن به آرامش باید از همین داشته هایمان استفاده کنیم
وی با اشاره به نقش تدبیر و تامل در حل مسائل و مشکلات روز مره زندگی اظهار داشت: مسلم است که در فرایند زندگی با مسائل متعددی روبه رو می شویم، مسائلی که مدیریت آن نیاز به تامل و تدبر دارد، آنچه مهم است و باعث اختلال در روند ارتباطات و تعاملات بین فردی و خانوادگی ما می شود، عدم تدبر و تامل خودمان در مدیریت مسائل حادث شده است.
وحیدزاده اذعان داشت : همیشه بهترین راه و بدترین راه برای مواجهه وجود دارد، اینکه ما کدام راهکار را برای رویارویی با مشکلاتمان انتخاب کنیم به خودمان بستگی دارد. امروز در خانواده ها سطح اگاهی و سواد نسبت به گذشته بسیار بالا رفته اما ناسازگاریها نشان میدهد که ما از مهارتهایی که می آموزیم در روابط فردی، بین فردی، خانوادگی و گروهی مان استفاده نمی کنیم و این باعث می شود که مدیریت رخدادها و حوادث پیش امده به سادگی از دستمان خارج شود.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان افزود: در این تردیدی نیست که دنیای پیچیده ی امروز با خود ؛ فشار، نگرانی، اضطراب، استرس و… را به همراه دارد اما این ما هستیم که می بایست انتظاراتمان، خواسته هایمان و…با واقعیت های موجود و داشته هایمان تناسب ببخشیم. اگر کمی دقت کنیم می بینیم که بسیاری از نگرانیها، فشارها، اضطرابها، استرس ها و … در زندگی روزمره و یا تجربه زیسته ما قابل تعدیل است و می شود که نباشد ، فقط کافی است که ما بین خواسته ها و انتظارت و داشته ها و واقعیتهای موجود زندگی فردی، گروهی و اجتماعیمان تناسبی برقرار کنیم تا به آرامش برسیم .
وی با بیان اینکه با این هیجان و فشار درونی، نه تنها به جایی نمی رسیم بلکه به خودمان و اطرافیانمان نیز آسیب وارد می کنیم ،گفت: زندگی میدان اسب دوانی نیست ما در یک محیط اجتماعی چند وجهی و چند سطحی تنها تداوم حیات نمی دهیم. ما ناگزیریم تا به همدیگر فکر کنیم و این منوط به این است که سرعتمان را کاهش دهیم تا بتوانیم اطراف و اطرافیانمان را ببینیم و خودمان را در تعامل با آنها قرار دهیم.شاید مهمترین داشته و دارایی ما همین تعامل و ارتباط با محیط اطراف و یا اطرافمان باشد.


بهترین راه رسیدن به آرامش تعامل و ارتباط با محیط اطراف می باشد

منبع:یـزدان کـرمان
? بهترین راه رسیدن به آرامش تعامل و ارتباط با محیط اطراف می باشد