بلوار الغدیر کرمان مسدود شد

سرهنگ امین پاک‌ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، اظهار داشت: به دلیل احداث و شروع عملیات عمرانی تقاطع غیر هم‌سطح شهدای خلبان،  مسیر اصلی و پرتردد  بلوار الغدیر کرمان در محدوده کارگاهی مسدود شده است. وی با اشاره به اینکه ۴ مسیر جایگزین برای این محور در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این […]

سرهنگ امین پاک‌ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، اظهار داشت: به دلیل احداث و شروع عملیات عمرانی تقاطع غیر هم‌سطح شهدای خلبان،  مسیر اصلی و پرتردد  بلوار الغدیر کرمان در محدوده کارگاهی مسدود شده است.

وی با اشاره به اینکه ۴ مسیر جایگزین برای این محور در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این مسیرهای جایگزین توسط تابلوهای راهنمای مسیر برای سهولت کار شهروندان مشخص شده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان کرمان با بیان اینکه بلوار هوانیروز_ بلوار غدیر ۱_ خیابان لاله_ بلوار بهاران_ بلوار  غدیر ۳ و بلوار هوانیروز نخستین مسیر جایگزین پیش‌بینی شده است، گفت: مسیر دوم بلوار جمهوری_ بلوار رضوان_ بلوار فردوس_ بلوار بهاران_ بلوار غدیر۳ و بلوار هوانیروز است.

وی با اشاره به اینکه بلوار هوانیروز_ بلوار غدیر۱_ خیابان لاله_ میدان غدیر_ خیابان لاله_ بلوار فردوس_ بلوار بهاران_ بلوار غدیر۳_ بلوار هوانیروز سومین مسیر جایگزین است، افزود: چهارمین مسیر جایگزین بلوار هوانیروز_ بلوار غدیر۱_ خیابان یاس_ خیابان مینا_ خیابان شب‌بو_ بلوار غدیر۳ و بلوار هوانیروز است.

رئیس پلیس راهور شهرستان کرمان ادامه داد: شهروندان کرمانی می‌توانند برای مراجعه به مرکز تعویض پلاک و حتی اختیارآباد از بلوار حاج قاسم سلیمانی_ طاهرآباد هم استفاده کنند.

وی بیان کرد: تا اتمام عملیات عمرانی و ساخت پل بلوار الغدیر شهروندان کرمانی و ساکنان این محدوده باید با صبر و شکیبایی از مسیرهای جایگزین استفاده کنند و که از همه کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/۵۱۱/




بلوار الغدیر کرمان مسدود شد

منبع: تسنــیم
? بلوار الغدیر کرمان مسدود شد