بعضی از شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیت را بدون مجوز افزایش دادند

فت فتو ـ گروه اقتصاد:مدیر کل بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت گفت:«یک شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی بلیت پروازها ۱۰ میلیارد تومان جریمه شد». جواد احمدی افزود:«در گزارشاتی که چند روز گذشته به ما رسیده است بعضی از شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیت را بدون مجوز افزایش دادند». وی با بیان اینکه قبلا هم […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد:مدیر کل بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت گفت:«یک شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی بلیت پروازها ۱۰ میلیارد تومان جریمه شد».

جواد احمدی افزود:«در گزارشاتی که چند روز گذشته به ما رسیده است بعضی از شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیت را بدون مجوز افزایش دادند».

وی با بیان اینکه قبلا هم تذکرات لازم به شرکت‌های هواپیمایی داده شده بود،اظهار کرد:«با شرکت‌های هواپیمایی،انجمن شرکت هواپیمایی و سازمان هواپیمایی مکاتبه کردیم که فرآیند قانونی افزایش قیمت باید طی شود. تاکنون پاسخی به مکاتبات ما داده نشده و هنوز مجوز قانونی برای افزایش قیمت نیز صادر نشده است».

به گزارش فت فتو به نقل از تسنیم،وی سوم بهمن‌ماه در ادامۀ این اظهارات گفت:«بنابراین اگر افزایشی صورت گیرد غیرقانونی است و اگر این روند ادامه یابد برخورد لازم صورت می‌گیرد».

وی تصریح کرد:«اگر در هرمسیری گران‌فروشی کنند از ضوابط قانونی تخلف کردند و چنانچه تبعیتی از هشدار‌ها صورت نگیرد،برخورد می‌شود». / الف

*عکس تزیینی است




بعضی از شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیت را بدون مجوز افزایش دادند

منبع:خبر کرمان
?

بعضی از شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیت را بدون مجوز افزایش دادند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی