برگزاری ۵ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی (ره)

به گزارش نذیر کرمان، سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: ۵ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.  شفیعی با ذکر این مطلب که رسیدگی به هر ۵ پرونده در شعبه ۱۶ این مجتمع به ریاست قاضی حسین محمودی انجام خواهد شد، […]



به گزارش نذیر کرمان، سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: ۵ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

 شفیعی با ذکر این مطلب که رسیدگی به هر ۵ پرونده در شعبه ۱۶ این مجتمع به ریاست قاضی حسین محمودی انجام خواهد شد، افزود: ابطال سند، مطالبه وجه چک، اعسار از پرداخت محکوم به و مطالبه خسارت موضوعات دادگاه علنی این شعبه می‌باشند که به ترتیب از ساعت ۹:۳۰ صبح لغایت ۱۲ روز سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ در شعبه مذکور برگزار خواهد شد.

 وی گفت: علاقه‌مندان به مباحث قضایی، دانشجویان و محققان و اصحاب دعوی می‌توانند از طریق نشانی زیر:http://skyroom.teh-jud.ir/ch/alani-tehran این دادگاه را به صورت بر خط مشاهده کنند. شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/


برگزاری ۵ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی (ره)

منبع: بــرنا
? برگزاری ۵ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی (ره)