برگزاری سمینار الگو‌های رفتاری فروش | اخبار استان کرمان

مدیر اجرایی اتاق بازرگانی جنوب کرمان از برگزاری سمینار بررسی الگو‌های رفتاری و هوش هیجانی در عرصه فروش کسب‌ و کار در شهرستان جیرفت خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ علی محبان در خصوص برگزاری سمینار بررسی الگو‌های رفتاری و هوش هیجانی در مباحث فروش گفت: این سمینار در روز […]




مدیر اجرایی اتاق بازرگانی جنوب کرمان از برگزاری سمینار بررسی الگو‌های رفتاری و هوش هیجانی در عرصه فروش کسب‌ و کار در شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ علی محبان در خصوص برگزاری سمینار بررسی الگو‌های رفتاری و هوش هیجانی در مباحث فروش گفت: این سمینار در روز جمعه مورخ ۲۰ مهرماه در شهرستان جیرفت برگزار خواهد شد.

 
وی افزود: هوش هیجانی یکی از نیاز‌های امروز ماست و این آموزش در واقع فصل‌نامه آموزشی مؤسسه آریان در خصوص هوش هیجانی است.
 
مدیر اجرایی اتاق بازرگانی جنوب کرمان مطرح کرد: یکی از پیش‌نیاز‌های اصلی ما در مسیر زندگی و موفقیت در کسب‌ و‌ کارها، آموختن مهارت است و نگاه ویژه ما به سمت آموزش است. 
 
محبان اذعان کرد: هدف از برگزاری این سمینار این است که در جنوب کرمان موضوع مهارت‌آموزی در خصوص کسب‌ و‌ کار دیده شود و اهمیت خاصی به آن داده شود.  
 
وی در ادامه تصریح کرد: یکی از جوان‌های موفق ما در جنوب کرمان مؤسسه آموزشی بسیار خوبی را در شهر جیرفت پایه‌گذاری کرده که ان‌شاءالله همگی نگاه مثبت و روشنی را به این موضوع داشته باشید و از آن استقبال کنید. 
 
مدیر اجرایی اتاق بازرگانی جنوب کرمان اظهار کرد: این دوره توسط استاد برتر کشوری برگزار می‌شود و قطعاً خروجی خوبی را از آن خواهید گرفت.
 
محبان در پایان خاطرنشان کرد: این سمینار آموزشی برای شرکت عموم مردم آزاد است و بنده توصیه می‌کنم که حتماً استقبال کنید چراکه قطعاً برای بالا رفتن سطح اعتماد‌ به‌ نفس و مقوله خودشناسی به ما کمک خواهد کرد که در تمام مسیر زندگی از جمله در کسب‌ و کار شما این موضوع کمک‌حال‌تان خواهد بود.
منبع: نذیر کرمان
 
انتهای خبر / فلاح 


برگزاری سمینار الگو‌های رفتاری فروش

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? برگزاری سمینار الگو‌های رفتاری فروش