برگزاری رویداد ریورس پیچ در کرمان

رویداد ریورس پیچ با هدف بررسی روش‌های جدید تأمین مالی و امکان‌سنجی مالی برای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان برگزار شد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، رویداد «ریورس پیچ» با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان و دیگر مدیران اقتصادی و صنعتی استان […]



رویداد ریورس پیچ با هدف بررسی روش‌های جدید تأمین مالی و امکان‌سنجی مالی برای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، رویداد «ریورس پیچ» با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان و دیگر مدیران اقتصادی و صنعتی استان در محل تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

در این همایش یک روزه روش‌های جدید تأمین مالی و امکان‌سنجی مالی برای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان بررسی شد، شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی استان و همچنین شرکت‌های سرمایه‌گذاری از اعضای شرکت‌کننده در این رویداد بودند.

 نمایندگان شرکت‌های صنعت، معدنی و سرمایه‌گذاری در جهت تأمین مالی و پرورش ایده‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، ظرفیت‌های جدید مالی را به‌عنوان بسته‌های پیشنهادی ارائه دادند.

امیر حسن‌زاده در این رویداد گفت: اولین موضوع در شروع همکاری‌های تجاری میان شرکت‌ها، صنایع و مؤسسات مالی، تمرین کار تیمی و گفتگوی سازنده است و در راستای افزایش توان شرکت‌ها، باید کنسرسیوم شدن این مجموعه در دستور کار قرار گیرد.

معاون اقتصادی استاندار کرمان ادامه داد: روش‌های تأمین مالی در دنیا تغییر کرده است و شرکت‌های فناور و نوپا باید به این سمت حرکت کنند، چرا که سهل‌الوصول‌تر بوده و از ریسک کم‌تری برخوارد هستند، با این شرایط می‌توان به تعاونی‌ها و خدمات بزرگی که می‌توانند ارائه کنند، اشاره کرد.

وی تاکید کرد: شرکت‌ها باید حضور فعالی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی داشته باشند زیرا حضور در نمایشگاه‌ها می‌تواند به معرفی هر چه بیش‌تر این شرکت‌ها کمک کند.

حسن‌زاده با بیان اینکه شورای فن بازار استان برگزار شده است و تصمیماتی در جهت تقویت مالی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور نیز اتخاذ شده است، افزود: دستگاه‌های اجرایی عضو شورای فن بازار باید هرچه زودتر نسبت به معرفی سامانه سپنتاک (سامانه پاسخگویی نیازهای تکنولوژیک استان کرمان) اقدام کنند.

معاون اقتصادی استاندار کرمان خاطرنشان کرد: لازمه حضور فعال‌تر و پررنگ‌تر شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در بازار استان، ارتباط و اتصال هرچه بیش‌تر این شرکت‌ها با صنایع و شرکت‌های بزرگ است.

انتهای خبر/ طهماسبی


برگزاری رویداد ریورس پیچ در کرمان

منبع:آرمـان
? برگزاری رویداد ریورس پیچ در کرمان