برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در کرمان

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مرحله دوم (شفاهی) آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از هفتم تا دهم مرداد‌ماه جاری در محل اداره برنامه‌ريزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار می‌شود. از مجموع ۴۳۶ نفری که در مرحله اول این مسابقات شرکت کرده بودند تعداد ۲۶۲ نفر به مرحله […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مرحله دوم (شفاهی) آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از هفتم تا دهم مرداد‌ماه جاری در محل اداره برنامه‌ريزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار می‌شود. از مجموع ۴۳۶ نفری که در مرحله اول این مسابقات شرکت کرده بودند تعداد ۲۶۲ نفر به مرحله دوم راه یافتند که ۳۴ نفر آقا و ۲۲۸ نفر بانو هستند.

مرحله نخست نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، همزمان با سراسر کشور در رشته‌های حفظ ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء قرآن، ۱۴ اردیبهشت‌ماه با حضور ۴۳۶ شرکت‌کننده در دو بخش آقایان و بانوان در کرمان برگزار شد.

یادآور می‌شود، سال گذشته در مجموع ۶۵ نفر حافظ ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل از کرمان در مرحله شفاهی این آزمون موفق به کسب نمره قبولی و دریافت مدرک تخصصی شدند.

 

انتهای پیام


برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در کرمان