برنامه پروازهای اربعین کرمان اعلام شد | اخبار استان کرمان

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: پروازهای اربعین کرمان در بازه زمانی ۲۴ مرداد لغایت ۹ شهریورماه با نرخ ۱۲ میلیون تومان انجام می‌شود. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ علی جزینی‌زاده با تسلیت ایام ماه صفر اظهار کرد: مجموعه فرودگاه‌های استان کرمان در این ایام آمادگی پذیرش پروازهای اربعین را در بازه زمانی ۲۴ […]



مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: پروازهای اربعین کرمان در بازه زمانی ۲۴ مرداد لغایت ۹ شهریورماه با نرخ ۱۲ میلیون تومان انجام می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ علی جزینی‌زاده با تسلیت ایام ماه صفر اظهار کرد: مجموعه فرودگاه‌های استان کرمان در این ایام آمادگی پذیرش پروازهای اربعین را در بازه زمانی ۲۴ مردادماه لغایت ۹ شهریورماه را دارد که به سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی اعلام شده است.
 
وی با بیان اینکه بلیت پروازها در مسیر کرمان _ نجف و بغداد به صورت رفت و برگشت و نرخ آن طبق مصوبه ستاد اربعین ۱۲ میلیون تومان است، گفت: کلیه پروازها در بازه زمانی ۲۴ مردادماه لغایت ۹ شهریورماه حتی پروازهای برنامه‌ای، کاروانی و چارتر از قبل بودند از حالت چارتر خارج شده و همه بلیت‌های این پروازها از طریق سیستم فروش شرکت‌های هواپیمایی به فروش می‌رسد.
 
مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان بیان کرد: در مجموعه فرودگاه‌های استان‌های کرمان بعد از اینکه برنامه پروازی ایام اربعین کرمان مشخص شد، جلسه ستاد تسهیلات اربعین را با حضور همه ارگان‌های دخیل در اعزام و پذیرش زائران اربعین تشکیل دادیم.
 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای خدمت‌رسانی بهتر به زوار امام حسین(ع)، گفت: ساماندهی پایانه پروازهای خارجی کرمان انجام شده است و برپایی و استقرار موکب را در فرودگاه کرمان داریم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/ کارگرزاده 
 


برنامه پروازهای اربعین کرمان اعلام شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? برنامه پروازهای اربعین کرمان اعلام شد