برنامه‌های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی علوم کلی است | اخبار استان کرمان

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی علوم کلی است، سنجش‌پذیر نیست و زمانبندی هم ندارد. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان» عبدالحسین همتی سراپرده در جلسه علنی صبح امروز سه‌شنبه مجلس در جریان بررسی برنامه و صلاحیت حسین سیمایی صراف وزیر پیشنهادی […]



نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی علوم کلی است، سنجش‌پذیر نیست و زمانبندی هم ندارد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان» عبدالحسین همتی سراپرده در جلسه علنی صبح امروز سه‌شنبه مجلس در جریان بررسی برنامه و صلاحیت حسین سیمایی صراف وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در سخنانی به‌عنوان مخالف با تأکید بر اینکه وزارت علوم یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‌های کشور است و اگر این وزارتخانه اصلاح شود جاهای دیگر نیز اصلاح خواهند شد، گفت: درباره شخص وزیر پیشنهادی، نقد خاصی نداریم و وی شخصیتی محترم، کارآمد و ارزشی است و سوابق علمی خوبی دارند و امیدواریم با حضور ایشان اتفاقات خوبی در وزارت علوم بیفتد.

 
نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نگرانی من درباره برنامه‌های وزیر پیشنهادی است، افزود: برنامه‌های ارائه شده از سوی وی کلی است و سنجش‌پذیر نیست و زمان‌بندی هم ندارد؛ همچنین در این برنامه یک سری از موارد اعم از عدالت آموزشی در برخورداری از آموزش عالی مغفول مانده است که امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد. درباره تسهیل ازدواج دانشجویان و خوابگاه‌های متاهلی نیز برنامه خاصی مشاهده نشده‌است.
 
وی خاطرنشان کرد: آئین‌نامه‌های مختلف وزارت علوم اعم از آئین‌نامه ارتقا به شدت مشکل دارد و امیدوارم هرچه زودتر اصلاح شود. معیشت اساتید و مسکن آن‌ها با مشکلاتی مواجه است و نیاز است که حتماً مورد توجه قرار بگیرد. توقع داریم که مانند رشته‌های پزشکی که در دوران تخصص‌شان پولی به آن‌ها داده می‌شود لااقل برای دانشجویان برتر دوره‌های دکترا مبلغی پرداخت شود. همچنین توقع داریم از نیروهای متخصص، متعهد، کارآمد و انقلابی و فراجناحی در دانشگاه‌ها استفاده شود.
 
منبع: ایسنا
 
انتهای پیام/کوهبنانی


برنامه‌های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی علوم کلی است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? برنامه‌های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی علوم کلی است