برقراری قریب‌الوقوع پروازهای کرمان_ دبی

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از برقراری پروازهای فلای دبی از ۱۹ شهریورماه در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته خبر داد.  علی جزینی زاده امروز ۳۱ تیرماه در جلسه هماهنگی برقراری پروازهای دبی – کرمان- دبی که با حضور نماینده منطقه‌ای شرکت هواپیمایی فلای دبی برگزار شد، اظهار کرد: بایستی همه ارگان‌های […]



نذیر کرمان/کرمان مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از برقراری پروازهای فلای دبی از ۱۹ شهریورماه در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته خبر داد. 

علی جزینی زاده امروز ۳۱ تیرماه در جلسه هماهنگی برقراری پروازهای دبی – کرمان- دبی که با حضور نماینده منطقه‌ای شرکت هواپیمایی فلای دبی برگزار شد، اظهار کرد: بایستی همه ارگان‌های مستقر در فرودگاه برای انجام ایمن، به موقع و مستمر پروازهای فلای دبی و افتتاح دفتر این شرکت با لحاظ زیرساخت‌های مورد نظر همکاری لازم داشته باشند.

در ادامه میلاد خانی مدیر دفتر منطقه‌ای شرکت فلای دبی با اشاره به موقعیت مناسب فرودگاه بین‌المللی کرمان از موافقت مدیریت اماراتی آن شرکت برای حضور در فرودگاه بین المللی کرمان گفت و افزود: به زودی دفاتر شرکت هواپیمایی فلای دبی درجزیره کیش و کرمان افتتاح و رسماً فعالیت عرضه خدمات هوایی به مسافران انجام خواهد شد.

وی با اشاره به ارتباط و قرارداد آن شرکت با بیش از ۲۰ شرکت هواپیمایی تصریح کرد: با برقراری این پرواز از دبی به کرمان و بالعکس، عملاً کرمان به ۱۱۰ کشور جهان ارتباط خواهد یافت و گسترش فعالیت‌ها در حوزه‌های آموزشی، صنعتی، تجاری، اقتصادی، فرهنگی، توریستی، گردشگری و سیاسی را در فرودگاه و استان کرمان شاهد خواهیم بود.

خانی از برنامه‌ریزی سفرکارگروه ناوبری و امنیتی طی روزهای آتی برای بررسی فعالیت‌های مرتبط از امارات به کرمان برای انجام مقدمات شروع پروازها خبر داد.

انتهای پیام


برقراری قریب‌الوقوع پروازهای کرمان_ دبی

منبع: ایـسنا
? برقراری قریب‌الوقوع پروازهای کرمان_ دبی