بررسی سوابق و انطباق مدارک ۱۹ وزیر پیشنهادی | اخبار استان کرمان

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی سوابق، صلاحیت و انطباق مدارک ۱۹ وزیر پیشنهادی در این کمیسیون خبر داد. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی؛ بهنام سعیدی در خصوص جلسات کمیسیون امنیت […]



دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی سوابق، صلاحیت و انطباق مدارک ۱۹ وزیر پیشنهادی در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی؛ بهنام سعیدی در خصوص جلسات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با وزیران پیشنهادی کابینه چهاردهم گفت: ۱۹ نفر از وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم در این کمیسیون حضور یافته و برنامه‌ها، سوابق و عملکرد آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: وزرای پیشنهادی امورخارجه، دادگستری، دفاع و پشتیبانی، راه و شهرسازی، اطلاعات، ارتباطات و فناوری اطلاعات، کشور، تعاون کار و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان، اقتصاد و دارایی، علوم تحقیقات و فناوری، صنعت معدن و تجارت، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نفت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور یافتند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ارزیابی برنامه‌های ارائه شده وزیران پیشنهادی تا روز گذشته در کمیسیون مطرح و جمع‌بندی نظرات هم به‌زودی تحویل هیات رئیسه مجلس می‌شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: از شنبه آینده (۲۷ مردادماه) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت و رای اعتماد وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز خواهد شد و این روند به‌صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مردادماه) ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/م


بررسی سوابق و انطباق مدارک ۱۹ وزیر پیشنهادی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? بررسی سوابق و انطباق مدارک ۱۹ وزیر پیشنهادی