برخی دستورالعمل ها موانع زیادی برای صنایع ایجاد کرده است

کرمان_ رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: برخی دستورالعمل ها و سیاست ها به گونه ای است که موانع زیادی جلوی پای صنایع و معادن گذاشته است. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی، صبح جمعه در بازدید از کارخانه‌ای در کرمان گفت: برخی از دستورالعمل‌ها و سیاست‌ها به گونه‌ای است که […]



کرمان_ رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: برخی دستورالعمل ها و سیاست ها به گونه ای است که موانع زیادی جلوی پای صنایع و معادن گذاشته است.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی، صبح جمعه در بازدید از کارخانه‌ای در کرمان گفت: برخی از دستورالعمل‌ها و سیاست‌ها به گونه‌ای است که موانع زیادی را جلوی پای صنایع و معادن گذاشته است، اما با همت دستگاه قضائی استان کرمان بسیاری از مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان رفع شده است.

حجت الاسلام حمیدی افزود: یکی از گلایه مندی های مدیران این کارخانه ایجاد محدودیت‌ها در حوزه تأمین انرژی از جمله برق و آب مورد نیاز صنعت است، که در این رابطه دستگاه قضائی تابع سیاست‌های کلی نظام است و توصیه می‌شود واحدهای تولیدی بزرگ برای تأمین انرژی برق خود به سمت خودکفایی بروند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: یکی از مشکلات کارخانه‌ها موضوع تأمین آب مورد نیاز این واحدهای صنعتی با توجه به طرح‌های توسعه‌ای آن است که بایستی این موضوع نیز از طریق دستگاه‌های متولی و ستاد اقتصاد مقاومتی مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تأکیدات ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم حمایت از تولید و اشتغال، تصریح کرد: دستگاه قضائی استان با تشکیل جلسه اقتصاد مقاومتی با محوریت این کارخانه مشکلات مالیات و پولی و بانکی این کارخانه بررسی و تدابیر لازم در جهت رفع مشکلات موجود این کارخانه وضع خواهد شد.

کد خبر ۶۱۷۰۳۴۹


برخی دستورالعمل ها موانع زیادی برای صنایع ایجاد کرده است

منبع: مــهر
? برخی دستورالعمل ها موانع زیادی برای صنایع ایجاد کرده است