برخورد بدون اغماض با پرونده فساد در اتاق اصناف جیرفت/ ضبط اموال متهمان | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان دادستان شهرستان جیرفت از تشکیل پرونده‌ای با عنواد فساد مالی در اتاق اصناف این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه دو نفر از مسئولان اتاق اصناف به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند. افشین صالحی نژاد عصر امروز، ۲۴ مرداد ماه در تشریح این خبر اظهار […]



نذیر کرمان/کرمان دادستان شهرستان جیرفت از تشکیل پرونده‌ای با عنواد فساد مالی در اتاق اصناف این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه دو نفر از مسئولان اتاق اصناف به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند.

افشین صالحی نژاد عصر امروز، ۲۴ مرداد ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در این رابطه همچنین مشاور رئیس اتاق اصناف نیز به اتهام جعل عنوان و مدارک و ادعای نفوذ برخلاف حق و مقررات تحت تعقیب قضائی قرار گرفته است.

وی با هشدار به اینکه دستگاه قضائی در برخورد با فساد خط قرمزی ندارد، گفت: یک دستگاه خودرو و برخی اموال متهمان پرونده توقیف و ضبط شده و با دستور قضایی حساب‌های بانکی اتاق اصناف تا تعیین تکلیف نهایی و انجام تحقیقات مسدود شده است.

دادستان جیرفت در خصوص پلمب اتاق‌های اصناف این شهرستان گفت: تا تعیین تکلیف نهایی اموال، اتاق رئیس و سایر مسئولان اصناف جیرفت پلمب می‌ماند.

وی به گلایه‌مندی مردم از وضعیت بازار در جیرفت اشاره کرد و افزود: با توجه به اعلام جرم صورت گرفته و رسیدگی ویژه توسط معاون دادستان، نظر به دخل و تصرف‌های صورت گرفته در اموال، عدم نظارت بر بازار و شائبه‌های پیش آمده در این خصوص و نیاز به بررسی دقیق موضوع توسط دادستانی، دستور پلمب دفاتر اتاق اصناف صادر شده است.

صالحی نژاد بیان کرد: با توجه به اینکه بررسی اسناد موجود در اتاق و رسیدگی به اموال ضروری است، تا رفع نیاز قضائی و تعیین تکلیف موضوع اتاق اصناف پلمب می‌ماند. 

وی افزود: بدیهی است در ادامه تحقیقات متهمان جدید در پرونده احضار و در صورت اثبات اتهام به صورت جدی مطابق موازین با آنها برخورد خواهد شد.

دادستان جیرفت درباره نگرانی مردم از وضعیت بازار این شهر،گفت: در هفته‌های آینده تیم‌های دادستانی به بازار ورود خواهند نمود.

انتهای پیام 


برخورد بدون اغماض با پرونده فساد در اتاق اصناف جیرفت/ ضبط اموال متهمان

منبع: ایـسنا
? برخورد بدون اغماض با پرونده فساد در اتاق اصناف جیرفت/ ضبط اموال متهمان