بدرقه و اعزام دو تیم منتخب رشته آزاد و فرنگی به مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور

به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ بدرقه و اعزام کشتی گیران منتخب در دو رشته آزاد و فرنگی روز جمعه  با حضور جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین و معاون تربیت بدنی سپاه استان از مزار مطهر شهدای گمنام ستاد سپاه استان برگزار شد. دو تیم ۱۰ نفره از منتخبین کشتی فرنگی و […]



به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ بدرقه و اعزام کشتی گیران منتخب در دو رشته آزاد و فرنگی روز جمعه  با حضور جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین و معاون تربیت بدنی سپاه استان از مزار مطهر شهدای گمنام ستاد سپاه استان برگزار شد.

دو تیم ۱۰ نفره از منتخبین کشتی فرنگی و آزاد به همراه چهار مربی و دو سرپرست به مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور اعزام شدند. این رقابت ها از فردا به مدت دو روز برگزار می شود و اختتامیه رقابت روز شنبه ۳۰ تیرماه است.

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم ضمن عرض تسلیت شهادت سالار شهیدان و اصحاب باوفایش بیان کرد: شما ورزشکاران با تأسی از ائمه اطهار و شهیدان و با لحاظ کردن اخلاق و سیره شهدا می توانند در تمامی میادین ورزشی پرچم مقدس جمهوری اسلامی را با افتخار به اهتزاز در آورند.

 وی گفت: اولویت و ملاک ما در ورزش بسیج، داشتن روحیه بسیجی و اخلاق حسنه می باشد که کسب مدال در این شرایط بهترین دستاورد برای سپاه خواهد بود. 

سرهنگ رضائی مسوول تربیت بدنی سپاه استان نیز در این مراسم با اشاره به روند برگزاری مسابقات انتخابی استانی و برگزاری اردو بیان کرد: کشتی گیران با روحیه بسیج و منش و اخلاق پهلوانی می توانند نتایج بهتری کسب نمایند و قطعا دعای خیر شهیدان بدرقه آنها خواهد بود.

 انتهای پیام


بدرقه و اعزام دو تیم منتخب رشته آزاد و فرنگی به مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور

منبع: بــرنا
? بدرقه و اعزام دو تیم منتخب رشته آزاد و فرنگی به مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور