بدبینی به دشمن باید یکی از اصول عقلایی ما باشد | خبر کرمان

جوپار_ امام جمعه شهر جوپار در استان کرمان گفت: بدبینی به دشمن باید یکی از اصول عقلایی زندگی ما باشد. به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام صافی زاده، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر جوپار با اشاره به اتفاقات ترورسیتی در کشور لبنان گفت: در حادثه اخیر لبنان دستگاه های الکترونیکی منفجر شدند و […]



جوپار_ امام جمعه شهر جوپار در استان کرمان گفت: بدبینی به دشمن باید یکی از اصول عقلایی زندگی ما باشد.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام صافی زاده، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر جوپار با اشاره به اتفاقات ترورسیتی در کشور لبنان گفت: در حادثه اخیر لبنان دستگاه های الکترونیکی منفجر شدند و در اثر انفجار آنها تلفات به بار آمد، این اتفاقی که افتاد زنگ هشدار را برای همه کشور ها به خصوص در کشورهای محور مقاومت به صدا در آورد که ما باید خیلی از وسایل را خودمان بومی سازی کنیم.

وی افزود: گاهی مسئولین می آیند چرتکه می اندازند که اگر ما بخواهیم وسیله ای را در کشورمان تولید کنیم هزینه تولید اینقدر است و اگر از خارج وارد کشور کنیم، هزینه وارداتش به‌مراتب کمتر از تولید است، در نتیجه به این نتیجه می رسند از خارج کشور وارد کنند.

وی با بیان اینکه پس هزینه امنیت کشور چقدر است؟ افزود: این اتفاق به ما فهماند که باید به دشمن بدبین باشیم و این باید یکی از اصول عقلایی زندگی ما در زمینه نظامی، اقتصادی، فرهنگی سیاسی و درمانی باشد.

خطیب جمعه جوپار با اشاره به مهمترین بحث رسانه یعنی بحث روایت و روایتگری گفت: متاسفانه زمانی که اتفاقی در کشور می افتد دست برتر در اطلاع رسانی با ما نیست، چون ما دیر اطلاع رسانی می کنیم و دست برتر را از دست می دهیم.

وی با اشاره به روز جهانی سالمند اظهارداشت: ما روایات بسیار زیبایی در مورد سالمندان داریم که اسلام چه جایگاهی برای کهنسال ها قائل است و احترام به آنها از ارزش های اسلامی است.

کد خبر ۶۲۳۷۹۳۲


بدبینی به دشمن باید یکی از اصول عقلایی ما باشد

منبع: مــهر
? بدبینی به دشمن باید یکی از اصول عقلایی ما باشد