بحث مشاغل سخت و تغییر عناوین شغلی هنگام بازنشستگی پیگیری می‌شود

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: مسائل مربوط به مشاغل سخت و زیان‌آور و نیز تغییر عناوین شغلی به هنگام بازنشستگی ساماندهی خواهد شد. حسین رضایی شامگاه ۳۰ تیرماه در حاشیه برگزاری انتخابات اعضای هیئت مدیره انجمن کارآفرینی شهرستان رفسنجان اظهار کرد: افرادی که در حوزه مشاغل سخت و زیان‌آور فعالیت دارند، مشکلاتی را مطرح می‌کنند […]



نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: مسائل مربوط به مشاغل سخت و زیان‌آور و نیز تغییر عناوین شغلی به هنگام بازنشستگی ساماندهی خواهد شد.

حسین رضایی شامگاه ۳۰ تیرماه در حاشیه برگزاری انتخابات اعضای هیئت مدیره انجمن کارآفرینی شهرستان رفسنجان اظهار کرد: افرادی که در حوزه مشاغل سخت و زیان‌آور فعالیت دارند، مشکلاتی را مطرح می‌کنند که نیاز است پیگیری‌های لازم در راستای حل آن‌ها انجام گیرد.

وی ادامه داد: در خصوص رفع مشکلات مشاغل سخت و زیان‌آور، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در سطح ملی پیگیری خواهد کرد.

رضایی افزود: همچنین مشکل دیگری که در شرکت‌ها و کارگاه‌های بزرگ وجود دارد این است که افراد به هنگام بازنشستگی با حکم روز اول استخدامشان بازنشسته می‌شوند، در صورتی که افراد در روز اول به صورت کارگر ساده استخدام شدند و پس از سال‌ها کار و فعالیت و ارتقاء عناوین شغلی، نباید با حکم کارگری بازنشسته شوند.

رضایی بیان کرد: برای این افراد باید در زمان بازنشستگی تغییر عناوین شغلی صورت گیرد.

وی گفت: در روزهای آینده با حضور مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان در رفسنجان به این موضوع رسیدگی خواهد شد. البته این موضوع در شرکت‌های بزرگ و متوسط سطح استان بزرگنمایی و مطرح شده که نیاز به ساماندهی دارد.

انتهای پیام


بحث مشاغل سخت و تغییر عناوین شغلی هنگام بازنشستگی پیگیری می‌شود

منبع: ایـسنا
? بحث مشاغل سخت و تغییر عناوین شغلی هنگام بازنشستگی پیگیری می‌شود