با دفاتر مشاور املاک غیرمجاز برخورد می‌شود

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان تاکید کرد تا با شناسایی دفاتر مشاور املاک غیرمجاز،برخورد قانونی با سودجویان در حوزۀ مسکن صورت گیرد. امیر حسن‌زاده افزود:«مشاوران املاک حتما نسبت به نصب مصوبات اتحادیه در معرض دید مراجعان اقدام کنند». به گزارش فردای‌کرمان به نقل  از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،در ستاد […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان تاکید کرد تا با شناسایی دفاتر مشاور املاک غیرمجاز،برخورد قانونی با سودجویان در حوزۀ مسکن صورت گیرد.

امیر حسن‌زاده افزود:«مشاوران املاک حتما نسبت به نصب مصوبات اتحادیه در معرض دید مراجعان اقدام کنند».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل  از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،در ستاد تنظیم بازار استان کرمان که ۲۳ خردادماه برگزار شد،تاکید شده که براساس گزارش اتحادیه صنف خیاطان و آموزش و پرورش در خصوص لباس فرم مدارس استان،مدیران مدارس ملزم هستند تا لباس فرم دانش‌آموزان را با اولویت تولیدکنندگان داخل استان تهیه کنند.

قیمت لباس فرم مدارس نیز در کارگروه تخصصی مشخص شده و به اتحادیه خیاطان و آموزش و پرورش ابلاغ می‌شود.

در این نشست،پیرو مصوبۀ شورای عالی مسکن در ارتباط با تمدید قراردادهای اجاره‌محل نیز عنوان شد که در شهرستان‌ها حداکثر ۲۰ درصد نسبت به قبل می‌توانند افزایش داشته باشند.

در خصوص مباحث نظارتی بر اغذیه فروشی‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی،دانشگاه علوم‌پزشکی گزارش داد که تیم‌های گشت مشترک با تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های متولی تشکیل شده و واحدهای صنفی اغذیه‌فروش و بستنی‌فروش در طول فصل تابستان مورد بازرسی و بازدید قرار می‌گیرند و با تخلفات برخورد می‌شود.

همچنین بنا به اعلام ستاد تنظیم بازار استان،با توجه به افزایش قیمت شیر خام،قیمت هر کیلو ماست فله‌ای ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان و به صورت مظروف ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شد. /پ




با دفاتر مشاور املاک غیرمجاز برخورد می‌شود

منبع:خبر کرمان
?

با دفاتر مشاور املاک غیرمجاز برخورد می‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی