باند سرقت مسلحانه در فاریاب متلاشی شد | اخبار استان کرمان

رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب از دستگیری دو نفر از اعضای یک باند سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد. به گزارش گروه شهرستان،های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی  دادگستری فاریاب، باند سرقت مسلحانه در این شهرستان متلاشی شد.   رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب از دستگیری دو نفر […]



رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب از دستگیری دو نفر از اعضای یک باند سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه شهرستان،های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی  دادگستری فاریاب، باند سرقت مسلحانه در این شهرستان متلاشی شد.

 
رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب از دستگیری دو نفر از اعضای یک باند سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه یک قبضه سلاح جنگی، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی از متهمان کشف و ضبط شده است.
 
ایمان محمدی بیان کرد:  در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در محورهای مواصلاتی منتهی به فاریاب، شناسایی و دستگیری سارق در دستورکار دستگاه قضایی و کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .
 
وی افزود: دستورات قضایی لازم صادرشد و سرانجام با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی وفنی، ماموران فراجا موفق شدند محل اختفای سارقان مسلح را شناسایی و یک نفرازآنان که تبعه کشورافغانستان بود را در مخفیگاه‌شان در یکی از روستاهای اطراف فاریاب دستگیر کنند.
 
این مقام قضایی اعلام کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمین یک قبضه اسلحه کلت کمری، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.
 
 
محمدی افزود: دستگاه قضایی و پلیس اجازه جولان به سارقان را نمی‌دهند و شهروندان در صورت کسب هرگونه خبر مبنی بر سرقت مراتب را فورا به ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای خبر/قلندری

 


باند سرقت مسلحانه در فاریاب متلاشی شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? باند سرقت مسلحانه در فاریاب متلاشی شد