باند سرقت‌ مسلحانه در فاریاب متلاشی شد/ بازداشت یک تبعه افغانستان | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان رئیس حوزه قضائی شهرستان فاریاب از دستگیری دو نفر از اعضای یک باند سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه یک قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی از متهمان کشف و ضبط شده است. ایمان محمدی عصر امروز، ۱۹ مرداد ماه در تشریح این خبر اظهار […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس حوزه قضائی شهرستان فاریاب از دستگیری دو نفر از اعضای یک باند سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه یک قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی از متهمان کشف و ضبط شده است.

ایمان محمدی عصر امروز، ۱۹ مرداد ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در محورهای مواصلاتی منتهی به فاریاب، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار دستگاه قضائی و کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: دستورات قضائی لازم صادر شد و سرانجام با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و فنی، ماموران فراجا موفق شدند محل اختفای سارقان مسلح را شناسایی و یک نفر از آنان که تبعه کشور افغانستان بود را در مخفیگاهشان در یکی از روستاهای اطراف فاریاب دستگیر کنند.

رئیس حوزه قضائی فاریاب گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه کلت کمری، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.

محمدی افزود: دستگاه قضائی و پلیس اجازه جولان به سارقان را نمی‌دهند و شهروندان در صورت کسب هرگونه خبر مبنی سرقت مراتب را فورا به ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام 


باند سرقت‌ مسلحانه در فاریاب متلاشی شد/ بازداشت یک تبعه افغانستان

منبع: ایـسنا
? باند سرقت‌ مسلحانه در فاریاب متلاشی شد/ بازداشت یک تبعه افغانستان