بازگشت زوار اربعین با جدیت کنترل می‌شود / مشکل و نواقص اربعین آسیب شناسی می شود

به گزارش نذیر کرمان از اهواز، فرزانه صادق مالواجرد شامگاه پنجشنبه در نشست با اعضای ستاد اربعین استان خوزستان مستقر در مرز چذابه، اظهار کرد: امروز و در نخستین روز کاری در خاکی از سرزمین این میهن اسلامی پا نهادیم که نشانه هایی زیادی از ایثار، مقاومت و پایمردی مردان و زنان غیور به وضوح […]



به گزارش نذیر کرمان از اهواز، فرزانه صادق مالواجرد شامگاه پنجشنبه در نشست با اعضای ستاد اربعین استان خوزستان مستقر در مرز چذابه، اظهار کرد: امروز و در نخستین روز کاری در خاکی از سرزمین این میهن اسلامی پا نهادیم که نشانه هایی زیادی از ایثار، مقاومت و پایمردی مردان و زنان غیور به وضوح احساس می‌شود.

او گفت: در بازدید از مرز مهران و چذابه نه تنها امنیت و آرامش کامل در تردد زایران را مشاهده کردیم بلکه از سایر کشورها و استان‌ها نیز برای تردد به این مرزها مراجعه شده و این نشان دهنده مدیریت خوبی در برقراری نظم و امنیت زایران است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: امنیت در تردد زایران بزرگترین نعمتی است که به برکت این نظام اسلامی در اربعین حسینی رقم خورده و بی شک تلاش های نیروها امنیتی و انتظامی، دستگاه‌های خدمت رسان و سایر مجموعه‌ها نیز به خصوص دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه، در برقراری این نظم و امنیت تأثیرگذار بوده است.

صادق مالواجرد بیان کرد: حضور ما در مرز چذابه صرفا برای قدردانی از تلاش‌های بی وقفه متولیان امیر در اربعین و بررسی مسایل و مشکل تردد زایران است.

او ادامه داد: تک تک افراد خدمت رسان در اربعین بی شک با توسل به امام حسین(ع) در این دو سه هفته با تمام قوا پای کار هستند چرا که به روال طبیعی نمی توان همه کارها را به این آسانی و دقت پیش برد.

مقام عالی وزارت راه و شهرسازی دولت چهاردهم اضافه کرد: تلاش های بی دریغ اداره های کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه و شهرسازی، استانداری و قرارگاه اربعین، فراجا، اطلاعات، پلیس، سپاه و سایر دستگاه‌ها خدماتی شایسته قدردانی است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تمام تلاش همکاران من این است تا جانانه به زوار اباعبدالله خدمت رسانی کنند، اظهار کرد: البته که در این میان اشکال هایی وجود دارد، پس از ایام اربعین آسیب شناسی های لازم برای رفع مشکل ها و نواقص انجام می شود تا بتوانیم برای سال آینده مشکل ها را به حداقل برسانیم.

صادق مالواجرد افزود: تردد سه میلیون نفر از مرزهای کشور اتفاق بزرگی است به خصوص اینکه این تردد در یک بازه زمانی ۲۰ روزه انجام شده؛ حماسه عاشورا و اربعین تمام شدنی نیست و هر سال باید بهتر از سال قبل برگزار شود.

مقام عالی وزارت راه و شهرسازی دولت چهاردهم اضافه کرد: بازگشت زایران طی سه روز آینده افزایشی است و باید همه دستگاه‌های متولی بیش از روزهای گذشته مراقب تردد زایران باشند.

لازم به ذکر است که وزیر راه و شهرسازی صبح امروز نیز در سفر به ایلام، در جریان آخرین وضعیت عبور و مرور زایران اربعین حسینی پایانه‌ مرزی برکت و مرز مهران قرار گرفت.

انتهای پیام/


بازگشت زوار اربعین با جدیت کنترل می‌شود / مشکل و نواقص اربعین آسیب شناسی می شود

منبع: بــرنا
? بازگشت زوار اربعین با جدیت کنترل می‌شود / مشکل و نواقص اربعین آسیب شناسی می شود